Sylwester Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Jättefint preflopp. Men beta mer på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 "Där, mitt i skarven mellan Västmanland och Närke där träden glesnat, har Gud pressat ned sin röv och skapat Byn. På åttiotalet utnämnt av Teknikens värld till Sveriges cabriolet-tätaste ort, på nittiotalet flest narkomaner per invånare. Nu bara ett urbant jaha som smygit sig in på den svenska vägkartan. Det snällaste man kan säga om bygden är att folk har roliga smeknamn. Människor som Björn, Sven och Anders får i Byn heta Globen, Pottfot eller Rö'lök" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 jellow skrev just forumets genom tiderna bästa inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 "Där, mitt i skarven mellan Västmanland och Närke där träden glesnat, har Gud pressat ned sin röv och skapat Byn. På åttiotalet utnämnt av Teknikens värld till Sveriges cabriolet-tätaste ort, på nittiotalet flest narkomaner per invånare. Nu bara ett urbant jaha som smygit sig in på den svenska vägkartan. Det snällaste man kan säga om bygden är att folk har roliga smeknamn. Människor som Björn, Sven och Anders får i Byn heta Globen, Pottfot eller Rö'lök" Vafan, jag trodde Örebro låg mitt i Närke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Hehe...jo, men inte Fellingsbro. Bunta inte ihop mig med Torsknacken & co. Vafan, jag trodde Örebro låg mitt i Närke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts