jaken Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Hej har ett vagt minne av en tråd som tog upp detta men efter ett bra tags sökande har jag fortfarande inte hittat den så jag funderar på om jag kanske hade fel det jag undrar är om det går att få till starsklienten så det inte är så sjukt jobbigt med knapparna. Ibland händer inget när man klickar på dem ibland måste man dubbelklicka och ibland går dom bara fint... är lite jobbigt när man kommer från en klient där något sånt aldrig hände iaf någon? Citera
gdaily Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Du stänger av "aktiveringsklicet" någonstans i menyerna Citera
jaken Postad 13 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2007 tackar tackar hittade nu otroligt skönt Citera
PokerStars_Martin Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Såg att du hade hittat det, men kan vara bra för andra som har samma problem: Välj "Options" följt av "Advanced Multi-Table Options". Där kan man välja om man vill ha aktiveringsklicket, och om man vill att borden ska poppa upp när det är ens tur. Citera
Recommended Posts