Sodax Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Jag faller sönder, jag FALLER SÖNDER INUTI! I två veckors tid har jag satt folk all-in med fördelaktiga vinstodds, och dag efter dag efter dag efter dag blir jag utdragen. Oavsett vad jag gör, hur jag än analyserar och vrider och vänder inser jag att jag inte KAN ha spelat händerna bättre än jag gjorde. Jag spelade dem fullständigt korrekt varenda en av dem. Spelstrategin bygger på ett löst aggressivt spel där jag sätter fiskar all-in när jag har en god uppfattning om hur goda odds jag har att ta deras stack och jag vet att de är rimligt förtjänstfulla. Enkelt, och det funkar bra. Jag räknar kallt med att då och då hamna i statistiska svackor, uppenbart eller hur? Men att förlora 70- 80- och 90%-chanser GÅNG PÅ GÅNG PÅ GÅNG får en att ifrågasätta om det inte finns en Gud och om han inte HATAR EN, verkligen är UTE efter en, UTE EFTER EN, att sätta dig en och bara stoppa upp en helig relik i röven på en bara för att han är uttråkad. MEN! Det sjuka är, det sjuka sjuka sjuka, är att när jag haft fel, när jag verkligen missberäknat, verkligen verkligen trott att hr Fisks extremstarka hand har varit ultrasvag och satt honom all in och han synat, så har JAG DRAGIT UT HONOM OCH VUNNIT! AAAAAAAAAHHHHHHHH! Jag har spelat grovt räknat ungefär femtio såna här potter under två veckors tid, och jag har bara backat litet grand därför att jag balanserat det genom att plussa när jag missberäknat och dragit ut själv. Hela mitt liv är upp och ner, jag kan fan inte sova om nätterna... Det är som Universums lagar satts ur spel. Citera
affe2000 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Jag faller sönder, jag FALLER SÖNDER INUTI! I två veckors tid har jag satt folk all-in med fördelaktiga vinstodds, och dag efter dag efter dag efter dag blir jag utdragen. Oavsett vad jag gör, hur jag än analyserar och vrider och vänder inser jag att jag inte KAN ha spelat händerna bättre än jag gjorde. Jag spelade dem fullständigt korrekt varenda en av dem. Spelstrategin bygger på ett löst aggressivt spel där jag sätter fiskar all-in när jag har en god uppfattning om hur goda odds jag har att ta deras stack och jag vet att de är rimligt förtjänstfulla. Enkelt, och det funkar bra. Jag räknar kallt med att då och då hamna i statistiska svackor, uppenbart eller hur? Men att förlora 70- 80- och 90%-chanser GÅNG PÅ GÅNG PÅ GÅNG får en att ifrågasätta om det inte finns en Gud och om han inte HATAR EN, verkligen är UTE efter en, UTE EFTER EN, att sätta dig en och bara stoppa upp en helig relik i röven på en bara för att han är uttråkad. MEN! Det sjuka är, det sjuka sjuka sjuka, är att när jag haft fel, när jag verkligen missberäknat, verkligen verkligen trott att hr Fisks extremstarka hand har varit ultrasvag och satt honom all in och han synat, så har JAG DRAGIT UT HONOM OCH VUNNIT! AAAAAAAAAHHHHHHHH! Jag har spelat grovt räknat ungefär femtio såna här potter under två veckors tid, och jag har bara backat litet grand därför att jag balanserat det genom att plussa när jag missberäknat och dragit ut själv. Hela mitt liv är upp och ner, jag kan fan inte sova om nätterna... Det är som Universums lagar satts ur spel. Du kanske ska fundera på din taktik om du bara beräknar rätt ungefär 50% av gångerna? Citera
dlinder Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du har alltså spelat varje hand perfekt under två veckors tid? Citera
AdslVerbe Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du skall inte missbruka herrens namn. Btw. Det skall ju tydligen vara svårare för en rik att komma in i himmelen, än för en kamel att komma igenom ett nålsöga. Så han kanske inte tycker så illa om dej ändå. Ta det lugnt, det vänder. Citera
dlinder Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Ongame? Pokerstars? Full tilt? Ipoker? Boss? Citera
ulaf Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Och våga inte gnälla på rigg när du inte ens bustat rullen. Puhleeeez. Citera
Pingu Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du kanske ska fundera på din taktik om du bara beräknar rätt ungefär 50% av gångerna? Vad säger att han bara beräknar rätt 50% av gångerna? Citera
dlinder Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Spelar det någon roll? Nej, det var lite av min poäng... även om den var subtil Citera
dlinder Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Vad säger att han bara beräknar rätt 50% av gångerna? För att han bara backat lite grann. Hans egna utdragningar har vägt upp bad beatsen. Citera
ulaf Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Nej, det var lite av min poäng... även om den var subtil Det var jag som inte var riktigt ironi-kalibrerad. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Fan, jag skrev ett skitroligt och -spydigt svar till OP men precis när jag skulle klicka på "Skicka svar" kom jag på att det förmodligen handlar om levling av nån dubbelnickad forumräv. 10 minuter av mitt liv åt helvete... Ban plz! Citera
affe2000 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 MEN! Det sjuka är, det sjuka sjuka sjuka, är att när jag haft fel, när jag verkligen missberäknat, verkligen verkligen trott att hr Fisks extremstarka hand har varit ultrasvag och satt honom all in och han synat, så har JAG DRAGIT UT HONOM OCH VUNNIT! Jag har spelat grovt räknat ungefär femtio såna här potter under två veckors tid, och jag har bara backat litet grand därför att jag balanserat det genom att plussa när jag missberäknat och dragit ut själv. Hela mitt liv är upp och ner, jag kan fan inte sova om nätterna... Det är som Universums lagar satts ur spel. Vad säger att han bara beräknar rätt 50% av gångerna? Jag mest drog till med siffran. Han har ju bara backat lite eftersom han drar ut varenda gång han är i underläge men förlorar varje gång han är favorit. Hade han räknat rätt mycket oftare än han räknar fel så borde han ju ha förlorat mycket mer. Citera
Ängeln17 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Farsan säger att han e oskyldig. Han tror mer på Mr Down Swing på nedervåningen Citera
Sodax Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Nej, det var lite av min poäng... även om den var subtil Eller så har potterna där jag dragit ut varit större än de där jag beräknat rätt. Citera
dlinder Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Eller så har potterna där jag dragit ut varit större än de där jag beräknat rätt. Vilken otur isf. En olycka kommer sällan ensam. Citera
calloway Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Gud hatar inte dig,JAG hatar dig...nästan lika mycket som snorungarna som klagar över rigg,förbannelser,häxeri för att dom BARA vunnit 87k under månaden eller nån idiot som hamnat i en FRUKTANSVÄRD downswing på hela 2 dagar o bara plussat en årsinkomst under några veckor. Men jag förstår att det måste svida nåt hemskt att backat lite under din period där du drog ut fiskarna från underläge! Jag ska inte ens gå in på vad mina senaste 6 veckor inneburit i osannolika utdragningar med skillnad att jag inte blivit kompenserad från underdog,så om du fick byta med mig skulle du ju garanterat hoppa från närmsta femvåningsbyggnad. Jag har sån otur....att när jag gick förbi en prostituerad häromdan fick jag syflis. Så kom för fan inte o klaga! Citera
freso Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag har sån otur....att när jag gick förbi en prostituerad häromdan fick jag syflis.Så kom för fan inte o klaga! DET är otur! Citera
Steppwolf Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag har sån otur....att när jag gick förbi en prostituerad häromdan fick jag syflis. Så kom för fan inte o klaga! GICK DU FÖRBI EN PROSTITUERAD... Lucky Bastard Citera
ulaf Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 GICK DU FÖRBI EN PROSTITUERAD... Lucky Bastard Kan du gå? Citera
Pokershark Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Get used to it. Alla pokerspelare har mer otur än alla andra! Citera
batio Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Gud hatar inte dig,JAG hatar dig...nästan lika mycket som snorungarna som klagar över rigg,förbannelser,häxeri för att dom BARA vunnit 87k under månaden eller nån idiot som hamnat i en FRUKTANSVÄRD downswing på hela 2 dagar o bara plussat en årsinkomst under några veckor. Men jag förstår att det måste svida nåt hemskt att backat lite under din period där du drog ut fiskarna från underläge! Jag ska inte ens gå in på vad mina senaste 6 veckor inneburit i osannolika utdragningar med skillnad att jag inte blivit kompenserad från underdog,så om du fick byta med mig skulle du ju garanterat hoppa från närmsta femvåningsbyggnad. Jag har sån otur....att när jag gick förbi en prostituerad häromdan fick jag syflis. Så kom för fan inte o klaga! Citera
Recommended Posts