Laxpasta Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Tjao! Hade tänkt hoppa upp på 2.5/5 på SvS shorthanded NL och undrar om det sitter nån rastlös spelare på den nivån som kanske kartlagt motståndet där? Möjligtvis om ni har koll på vilka regulars man ska akta sig för och vilka ultra fiskarna är? Skulle uppskattas =) Citera
_ante_ Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Jag brukar spela där men nu när jag tänkte skriva vilka jag brukar akta mig för kom jag inte ihåg så många men den där ante88 borde du akta dig för. han är grym Nämen några jag kommer på är allinking, kallebalik och Love2Tilt men jag tror Love2Tilt har gått upp på 5/10 nu Citera
Laxpasta Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Okej Ifall du eller någon annan kommer på fler så skriv gärna! Citera
AAisking Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du kan gärna komma och sitta vid mitt bord, jag brukar sitta med 2-3K på bordet, jag kan visa hur man trappar, slowspwlar och suger ut motståndet. Det kommer att kosta dig några inköp men det är det värt. Nick: AFC16 spelare att akta sig för: Antesvante, jacken57, Anna83, CARLLIE, Citera
Laxpasta Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Jaha! Har spelat med dig innan Och det är dina inköp som vandrar till mig gubben! Citera
Anderssson Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 -JINX- är duktig, tror det är en tjej faktiskt Citera
Recommended Posts