Gäst Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Du startar en sån här tråd i veckan där du frågar om var man ska gejma. Svårt att bestämma dig vad du vill spela eller? Vad gäller din fråga så har jag svårt att tro att någon sajt kommer ens i närheten av stars när det gäller MT SnGs. Citera
Henke-Jo Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 a fan det är mycket nu;-) vill prov på mycket och sen får man se vad man satsar på. omgame har dom någonting Citera
ebisumaru Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Ongame hade lite när jag kollade för ett år sen men tror inte du får i närheten så mycket trafik som du vill där. Citera
ebisumaru Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 så ca hur många sidor måste man spela på för att komma upp i stars trafik på multi sit and gosen? vilka sidor? tack för svaren:-D Blir troligen omöjligt. Vet inte om det ens finns multi-Sitt å gos på fler än dom tre sidorna. Citera
Gäst Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 okej någon som vet vilken sida som är bäst av stars och FTP hört att folk har betalat skatt på stars men inte på FTP någon som vet någonting om det? Tar emot att säga men Stars är nog klart bäst när det gäller MT SnGs. Hur det är med skattebiten på FTP vet jag inte riktigt, upplys mig gärna någon Citera
Gorgar Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Tar emot att säga men Stars är nog klart bäst när det gäller MT SnGs. Hur det är med skattebiten på FTP vet jag inte riktigt, upplys mig gärna någon Skatt.... grattis btw! Citera
Kape Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Blir troligen omöjligt. Vet inte om det ens finns multi-Sitt å gos på fler än dom tre sidorna. Party Poker? Sen finns det en del på Bodog men som sagt var så räcker inte trafiken till för så många samtidiga. Hmmm, sen var det skattebiten... Citera
Trocadero Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Ska man skatta för vinster på Pokerstars? Citera
Recommended Posts