Gå till innehåll

Det mest osannolika du sett?


Denali

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får 9999 på given i en PL 5CD-turnering på B2B. Pottar och får en syn. Fi byter tre (jag en).

 

Efter bytet åker alla pengar in och fi visar en ROYAL.

 

Inte så extremt osannolikt att sätta royal där (tre promille har jag för mig att det var), men väldigt kul när någon spelar så dåligt och det slutar så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade "gissa vilket tal jag tänker på" med en kompis, hur menlöst det än kan låta. Man tänkte på ett tal mellan 1-10000 och den andra fick gissa vilket med hjälp av Över/under-ledtrådar... Anyway, satte min gissning på första försöket, 7772 har jag för mig att han tänkte på. Semiförvånande för oss båda.

 

Har en annan också, men den finns inga vittnen till och den var så overklig så att det är svårt att tro på. Satt och fingrade med kapsylen till en colaburk under någon lektion i gymnasiet. Lyfte upp den 2-3 cm över bordsytan och släppte den (jag kastade inte, åh nej) när den som av någon magisk jävla kraft flög upp och landade rakt i burken, som stod ngn decimeter därifrån - upprätt. Som sagt, det är svårt att tro på. Någon fysiker här som vanemässigt umgås med dessa små, vassa, ostudsiga kapsyler kanske kan förklara för mig hur det gick till? Halleluljah.

 

Det är de gånger jag gapat som störst. Och när dr. Zoidberg entrade Futurama.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en annan också, men den finns inga vittnen till och den var så overklig så att det är svårt att tro på. Satt och fingrade med kapsylen till en colaburk under någon lektion i gymnasiet. Lyfte upp den 2-3 cm över bordsytan och släppte den (jag kastade inte, åh nej) när den som av någon magisk jävla kraft flög upp och landade rakt i burken, som stod ngn decimeter därifrån - upprätt. Som sagt, det är svårt att tro på. Någon fysiker här som vanemässigt umgås med dessa små, vassa, ostudsiga kapsyler kanske kan förklara för mig hur det gick till? Halleluljah.

Ja det lät verkligen otroligt. Det är omöjligt för ett objekt att hamna högre än innan med endast g-graften. Det ska isf vara om den råkade splittras och all energi hamnade i ena halvan eller nåt skumt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:cry: Här är några ur minnet:

 

1#

 

Jag har 66, flopp kommer 6,9,x Fi ställer och jag är ju såklart översettad med nior, turn 6 river 9 ......

 

2#

 

Kommer inte ihåg exakta brädan men det var mycket spader, 3 stycken hamnar allin på turn, Där en har topp flush, en har låga SF, en har höga SF.

 

3#

 

Inte otroligt men irriterande. Är shortie pushar med 99 både lilla och stora blind synar, flop 9,J,Q. Kanon !, settet vinner väl ?? nehejdå båda blindarna har floppat stege med K,10. då var man urslagen igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:cry: Här är några ur minnet:

 

1#

 

Jag har 66, flopp kommer 6,9,x Fi ställer och jag är ju såklart översettad med nior, turn 6 river 9 ......

 

2#

 

Kommer inte ihåg exakta brädan men det var mycket spader, 3 stycken hamnar allin på turn, Där en har topp flush, en har låga SF, en har höga SF.

 

3#

 

Inte otroligt men irriterande. Är shortie pushar med 99 både lilla och stora blind synar, flop 9,J,Q. Kanon !, settet vinner väl ?? nehejdå båda blindarna har floppat stege med K,10. då var man urslagen igen

 

Inte spelat så mycket poker va?

 

 

Kanske inte det mest osannolika jag varit med om....Men ikväll sprang jag in i 2 st fyrtal på 2 olika bord nästan samtidigt...På ena bordet hade jag nötkåken och andra nötfärgen, svårt o komma billigt undan :)...färgbordet blev inte lika dyrt dock pga parade bordet.

Det mest osannolika i händelsen va att jag inte blev ett dugg tiltad utan bara garvade åt det.....DET är sjukt :)

 

Spelat ganska mycket poker va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...