Surrphur Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Tjenare, har precis börjat använda pt. När jag skulle importera så var det över 10k händer, vilket är för mycket att importera? gick bara att importera 9997 händer. Tänkte börja från 0 händer. Hur ska man göra för att börja om från noll ? Citera
allt Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Tjenare, har precis börjat använda pt. När jag skulle importera så var det över 10k händer, vilket är för mycket att importera? gick bara att importera 9997 händer. Tänkte börja från 0 händer. Hur ska man göra för att börja om från noll ? Börja på ny DB är väll lättast, och man kan importera hur många händer man vill, några av dina kanske var deffekta? Citera
Surrphur Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Okej, men om jag ska starta en ny database så står det "all available database are currently open" Om jag stänga en database så står det "there is only one database open right now. You must have at least one database open at all times" Hur ska man göra för att starta en ny databas ? Citera
Surrphur Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Någon som vet hur man ska göra för att göra så att man börjar från 0 händer ? Citera
Recommended Posts