LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Mastuberar till Mange Schmidts senaste ismyg... fan vilken grym skiva, killen är geni ffs. Men bara i smyg ....schyyyyyyyychish Min sambo hotar med att berätta för ngn och jag är livrädd men fortsätter att digga i smyg ! BTW: så efter postning så inser jag vilken jävla onödig tråd detta va men va tvungen att lätta på trycket Citera
eurythmech Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Det finns säkert fler med dylika skelett i garderoben. Citera
jinxad Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 mange schmidt i samma mening som geni? Citera
Supertequila Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Tråden hör väl knappast till poker off topic, utan bara off topic. Mvh Gammal ordningsman som ej tappat suget. Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Tråden hör väl knappast till poker off topic, utan bara off topic. Mvh Gammal ordningsman som ej tappat suget. Ja den va inte meningen... trodde jag va i off topic så ngn snäll moderator får gärna flytta ! Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Det finns säkert fler med dylika skelett i garderoben. (= ...detta är ett tungt skelett, skulle jag i replokalen nämna detta så kommer det bli tysst eller bara bli ett skratt ! ....men jag måste nog tala om det ! Citera
Waggho Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Ja den va inte meningen... trodde jag va i off topic så ngn snäll moderator får gärna flytta ! Jag är snäll! Citera
Loveless Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Är väl inget. Har Vanilla Ice i CD-hyllan. ja, hela fullängdsskivan, och nej, det var inte någon urslig present. Citera
favve Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Är väl inget. Har Vanilla Ice i CD-hyllan. ja, hela fullängdsskivan, och nej, det var inte någon urslig present. Vanilla Ice är ju ett musikaliskt geni jämfört med Schmidt.. Citera
León Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt När jag levererar på ett myndigt sätt O jag vill ha dig på ett syndigt sätt :shock: Citera
sexyterran Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Mastuberar till Mange Schmidts senaste ismyg... fan vilken grym skiva, killen är geni ffs. Men bara i smyg ....schyyyyyyyychish Min sambo hotar med att berätta för ngn och jag är livrädd men fortsätter att digga i smyg ! BTW: så efter postning så inser jag vilken jävla onödig tråd detta va men va tvungen att lätta på trycket jag hatar mange schmidt och hans album KAN inte vara mysig, bara låtsas hiphop. Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 jag hatar mange schmidt och hans album KAN inte vara mysig, bara låtsas hiphop. Jag bara fucking gillar lotsas hiphop.... såååå braish Citera
Recommended Posts