Anderssj Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Hej! Jag undrar vilken sajt som har flest turneringar på omaha som är bäst att spela, fiskar, priser etc. Spelar lite på Bet24 men dom har inte så mycket omaha. Citera
Jenza Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 stars har en hel del turrar i omaha Citera
rk2005 Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Inte är det Svenska Spel i alla fall Citera
JensNi Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Neh sjukt dåligt, många sajter som inte ens kör Omaha SnG Citera
Anderssj Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Spelade lite på Paradise innan och dom hade inga SnG eller turneringar med Omaha. Citera
jm_j Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Stars & Full tilt har nog bästa utbudet. På crypto finns det ett par stycken varje dag. B2B har Omahaturrar varje dag men jag tycker personligen inte om B2B:s turneringsstruktur men rebuyturneringarna brukar vara ok. iPoker har väl också men där har jag extremt dålig koll. Citera
Narkissoz Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Ultimate Bet har en del om jag inte minns helt fel. Citera
Mysmacke Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Partypoker har en del trevliga fiskiga turneringar. riktigt jävla usel klass på spelet. nackdelen är att det inte finns så många med inköp på mer än 11 dollar Citera
Recommended Posts