Gå till innehåll

Hjälp Gametime+ har flippat ur.


don_sebbe

Recommended Posts

Spelar på Svenska Spel och har inte haft några problem med gametime förut. Nu är det så att där jag trycker på det gröna + när jag är inne på gametime så skall ju den tabellen uppdateras med borden men det gör den inte så de 4 översta borden är detsamma som de var för tio timmar sedan.

 

Det verkar som om alla händer från Svenska Spel importeras korreekt. Någon som vet vad som har hänt.

 

 

 

Märkte nu också att inga händer alls kommer in i pokertrackern. Det står att det inte blir några errors men jag får itne in några nya händer.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta borde du kunna komma runt genom att välja "Show my stats" i Gamtimes egenskaper. Spelaren du valt i Screename tolkas ju som dig själv.

 

För övrigt har jag märkt att om man slutar spela och sedan börjar spela på samma bord som man spelade tidigare och har exakt samma position på bordet så uppdateras ej bordet i Gametime. Man måste då välja samma bord långt ned i listan. Lite jobbigt, men man kan inte få allt. Kanske är där det strular för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det funkar om jag gör så att jag väljer något annat screenname men det laggar så mycket att jag kan inte använda det då. Väldigt konstigt att det uppdateras med borden där och inte på mitt "eget" screenname.

 

Sen så om jag går ner i listan och väljer det bordet jag sitter på så kommer det gamla stats upp =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...