alex1759 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Betsson!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 NoIQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 hmmm, kan man väl hos dom flesta bara du tar kontakt med dom och skickar in id o andra papper dom kräver för att bevisa att alla kontona är dina? iaf efter det första uttaget sedan är ju inte alla överens vad som gäller tex ongame skins(costa rica?), dvs betsson bl.a. angående skattefrihet till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Betsson!! Mig veterligen kan du bara ta ut pengar från Betsson på samma sätt som du satte in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Mig veterligen kan du bara ta ut pengar från Betsson på samma sätt som du satte in dem. Men om man sätter in minimibeloppet med VISA och sedan använder neteller för övriga insättningar har man väl fortfarande VISA som uttagsmöjlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Mig veterligen kan du bara ta ut pengar från Betsson på samma sätt som du satte in dem. nee, går att använda flera (och tex mastercard insättning måste du ju använda annan metod för uttag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Men om man sätter in minimibeloppet med VISA och sedan använder neteller för övriga insättningar har man väl fortfarande VISA som uttagsmöjlighet? Jag satte in pengar me Neteller och satte sedan in minimibelopp med VISA-kort. Jag har inget alternativ att ta ut pengar till VISA-kort. Så jag antar att det inte går. Bara det sättet du satte in pengar med första gången verkar vara det sätt du kan använda för att ta ut pengar. Fruktansvärt lamt, absolut. Rätta mig gärna om jag har fel. Det här är support-tjejens ord och inte mina :] EDIT: Jag provade att ta ut pengar till mitt bank-konto och det fungerade. Support-tjejen verkade vara en riktig klippa :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts