GodOfPoker Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Mina kort: 10 8o ANTES/BLINDS Homejuusto posts blind ($500), JAG posts blind ($1,000). PRE-FLOP jeremy164 folds, bsoylu1 folds, pamaccc folds, javaanse13 folds, halwat calls $1,000, funtay1 folds, njonker folds, Homejuusto calls $500, TSWN checks. FLOP [board cards: ,, ] Homejuusto bets $1,500, JAG calls $1,500, halwat folds. TURN [board cards: ,,, ] Homejuusto bets $3,000, JAG calls $3,000. RIVER [board cards: ,,,, ] Homejuusto checks, JAG ?????????. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 folda kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Du kan ju alltid börja med att skriva vad du har för hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Du kan ju alltid börja med att skriva vad du har för hand! Bra idé! ... Kom just på det också när jag checka vad ja skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 och fortsätta med att skriva ner stackdjup. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Sen bör du ta bort ditt nick även från preflopaction om du inte vill visa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag skulle nog beta 75% av pott om vi förutsätter att stackarna tilllåter det, annars ere väl bara o smacka om det inte finns så mkt i den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 står fortf. inte din hand, och de två gånger jag spelat utan att ha blivit tilldelad hand, en gång på betsson och en gång på expekt, så har jag valt att folda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Mot Homojuusto som har antingen brustet spaderdrag eller lågt par skulle jag kunna tänka mig att bluffa bort max 1/3 av min stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 sry den står nu och du har stege. bara att blixstyna, jag släpper iaf aldrig stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Låser denna. Läs reglerna för handanalyser här innan du postar om denna eller nästa hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts