davelin Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 för mej är en feting bra röka, spelar dock ingen roll hur man har meckat den. bong, joint, pipa whatever. feting som feting Citera
Gahlster Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 För mig är det både och, beroende på sammanhang. Citera
upandcoming Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Finfint! Polarna var ju inne på att det betydde joint och ingenting annat, men ni verkade hålla med mig om att det även kan vara en käftsmäll. Feting.se are now belong to me. Tack för hjälpen! Citera
hampulito Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Finfint! Polarna var ju inne på att det betydde joint och ingenting annat, men ni verkade hålla med mig om att det även kan vara en käftsmäll. Feting.se are now belong to me. Tack för hjälpen! Den övervägande majoriteten har ju sagt att det är en joint. Citera
upandcoming Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Den övervägande majoriteten har ju sagt att det är en joint. Nu ska vi inte vara sådana... Citera
strater Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 som nån annan sa, i hålorna i småland så feting=käftsmäll ^^ Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 I "hålorna" kan det betyda lite vad som, bl a "gutt, nu vann jag en feting pott" Men vad som är en "feting" pott bland snåla smålänningar går att disskutera Citera
Lixifer Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Postad 7 Oktober , 2007 Finns ingen annan betydelse. /välkommen till malmö Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Rekomenderar inte ngn feting ...bomba ist ! Citera
MrHansen Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Röga en feting va ett populärt ord när man meckade en banan nere i skåne på den gammla glada tiden... Citera
mr-flow Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Rekomenderar inte ngn feting ...bomba ist ! Bomba säger sthlmsfjortisarna om att skita. vettefan vad du menar dock Edit: Hade ingen jävla aning att feting betydde joint men visst visst, brukar inte hänga med mina polare innan dom rökt på av någon anledning Citera
upandcoming Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2008 Nu är mitt lilla hobbyprojekt klart och finns att betrakta på http://www.feting.se. Hälften av besökarna lär väl vara pundare, men de är också välkomna! Citera
Saxofon Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 En stor fet snus är en feting... Citera
Recommended Posts