mordocai Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Det är så mycket text i denna dagboken så jag bara skummade igenom i början.. Spelar du fortfarande på Titanpoker? Jag är också en lowlimitgrinder som precis tagit steget upp till NL100, Lycka till! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojlaget Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Grattis till den fina nystarten! Fortsätt spela discinplinerat så kommer nog detta gå vägen. Själv försöker jag bygga en rulle på NL25. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Sicko snyggt jobbat med rullebygge mannen Om inte annat blir du väl miljonär på mig lol /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Ryktas om att du haft ett sinnessjukt senaste dygn. GG WP!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 typ sådär 8k plus då! =) Grattis! Men du får gärna utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 17 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 17 Februari , 2008 Rapport Share Postad 17 Februari , 2008 Tack så mycket! Hm...Jag har bytt till en ny sida, ett litet mindre nätverk där jag totalt har slakat sönder alla bord från nl50 till nl400...Jag har enbart spelat cashgame och inga turneringar där och är ändå plus en hel del...Jag satte in 250 dollar, har just nu 12 300 på sidan och tog ut 2500 tidigare idag...Allt detta på en vecka... Motståndet är riktigt dåligt och därför vill jag inte dela med mig av sidan riktigt =) Totalt för månadne är jag plus 95k SEK...Kommer säkert gå lite minus nu på slutet, men vafasiken! Det är grymt mkt pengar. T6? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tappen Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 När kommer gårdagens resultat upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Tack så mycket! Hm...Jag har bytt till en ny sida, ett litet mindre nätverk där jag totalt har slakat sönder alla bord från nl50 till nl400...Jag har enbart spelat cashgame och inga turneringar där och är ändå plus en hel del...Jag satte in 250 dollar, har just nu 12 300 på sidan och tog ut 2500 tidigare idag...Allt detta på en vecka... Motståndet är riktigt dåligt och därför vill jag inte dela med mig av sidan riktigt =) Totalt för månadne är jag plus 95k SEK...Kommer säkert gå lite minus nu på slutet, men vafasiken! Det är grymt mkt pengar. Insättningsriggen ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilly Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 hur mkt tappade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Satan det suger och vara gul I know tooo well. Bara försöka komma tillbaka på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 gul Välkommen i klubben ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 130K?? På vilka nivåer loosade du sådana summor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts