Babyboi Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Jag har nog gulat 100gg, tyvärr har man inget direkt värde för cash när tilten är framme... Citera
Babyboi Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Visste inte det gick att vinna på Svenska spel. Efter jag förlorade 6 st KK pre flop i rad mot sämre händer sluta jag spela där. Trodde jag iallafall, kom tillbaka någon månad senare o blev mer utdragen än möjligt. Nu går jag aldrig tillbaka. Citera
cG_ Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 B-jun ELIT är nog en elitdivision nog ja. Skulle inte säga att någon som lirar i B-Jun på något sätt är en ELITSPELARE, elit är allsvenskan och uppåt... inget annat är elit. Vilket jävla skämt... Citera
killerwolf Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Välkommen till verkligheten. Vi är elitspelare och hela övriga hockeysverige tycker det, men för juniorer. Vi hari nte på något sätt sagt vi spelar i Elitserien ellerk ommer göra det om några år. Just nu är vi elitjuniorer då vi spelar i B-jun elit. LOL, cG har själv lirat i b-jun så du vet, och nej... b-jun är inte elitspelare, b-jun är juniorer som sög för mycket för att plats bland a-juniorer... får du träna med a-laget eller med a-juniorer så kan du väl vara på väg att kalla dig elitspelare.... Citera
cG_ Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Herregud, skojar du med mig? Du har verkligen noll koll. B-Jun är INNAN A-jun, när du inte är B-junior längre kommer du till A-junior. Du är ungdom upp till 16 år, b-junior upp till 18 och sen a-junior. Läs på innan du kommer och säger något. Herregud. B-jun första steget som junior, A-jun andra steget när du är äldre junior. Ja, gör dig forfarande inte till "elitspelare"? Dock kan du få spela med A-Jun fast du ligger inom B-jun ålder, eller hur? och är du nog bra kan du även få lira i A-Laget även fast du är 15 år... inte sant? Citera
Recommended Posts