Gå till innehåll

Dags att dawwa rullen


ludvvig

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Går ni vidare till SM? Lirar i valbo jag i Gävle. Vi planerar väl att komma top4 så vi får spela vidare efter jul där i högsta! Vi har börjat lite halvknackigt men borde kunna komma upp några nivåer till, har bofors ikväll och sen leksand & färjestad nästa vecka - tuffa matcher!

 

Vi leder serien nu efter sju omgångar och det ser riktigt bra ut! :) Har slagit både DIF och SSK nyligen.

 

Ja, det där är riktigt tuffa matcher! Leksand och Färjestad är båda två spelskickliga lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dig kommer jag ihåg! Vi har ju till och med haft mailkontakt här på pokerforum! Är imponerad att du fortfarande (?) är kvar på 5/10, men som du själv säger: "esch, jag måste ju - är så bra värde!" Din analys är helt korrekt, och där är även min svaghet, försöker jobba på det så gott som möjligt!

 

ha det bra!

Jag har inte spelat på SvS på några månader nu, men har kvar 50k där så kommer nog tillbaka nån gång och leker lite. Spelar NL200/400 nu, borde gå upp och spela NL400/600, men jag är för bekväm av mig.. Är inte så mycket på pokerforum nuförtiden, men är jag inne ska jag kolla in här och se om jag har nåt att bidra om du postar lite HH.

 

Vi leder serien nu efter sju omgångar och det ser riktigt bra ut! :) Har slagit både DIF och SSK nyligen.

 

Ja, det där är riktigt tuffa matcher! Leksand och Färjestad är båda två spelskickliga lag.

Låter bra. AIK kan behöva lite nytt blod, inte börjat så bra i allsvenskan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAAHHHH!!!! ÄLSKAR HOCKEYSLAGSMÅL!!!

 

Det är annat än boxning där det är massa teknik och skit. I hockey är det två folk som får varsinn flipp och då jävlar blir det action! SÅ JÄVLA SKOJ!

 

För slagsmålen tillbaka till Elitserien nu!!

 

Nja, tog ikapp backet på Crypto och slutade +-0 där.

 

Sen hittade jag skottningen på SvS 25/50 och tog min sjukaste pott någonsin. Tar den på msn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ligger man under med 1-1? Dessutom trodde jag att det bara var 12 spelare på plan i hockey...

 

Skumpande vägar, hormonstinta pojkar och en trevlig busschauförr - en väldigt passande beskrivning på vårt hockeylag när vi var "on tour" i helgen. Bussen gick 05:45 och klockan ringde vid 05:00 på lördagmorgon. Jag var ut på fredagen, så jag var inte alltförpigg!

 

Sov större delen av resan och även under stoppet fortsatte jag sova, skönt! j-20 hade match på lördagen så vi var spellediga och spelade först idag. Vi låg under med 1-1 efter 20 sekunder, riktigt jävla illa! Efter två minter kviterade jag och vi kom in i matchen. Vi tappade den dock och vi spelade så jävla illa så man inte kan fatta!!! Helt pinsamt och det blev rallarslagsmål på slutet.

20 spelare inblandade, däribland jag, och fyfan vad vi slogs - så jävla onödigt och pinsamt efteråt, men skönt just då! Hade tre styckna på mig, fick hjälp av en i laget sen låg de på isen! =)

 

Anyway, pokern har gått skit. Är nere under 1000 sträcket nu, vet dock inte exakt hur illa det är, lite över 900 tror jag att jag har sen jag började DBn! Blir inget mer lir på titanpoker, kommer flytta över till fortunepoker så fort som möjligt - vill ha någon bonus och lite rakeback iaf!

 

Återkommer med fina statistikgraafer och liknande när jag satt in på fortune och räknat ut hur mkt jag har backat! Tills dess, må så gott! (Det kommer även HHs när jag börjar på fortune så dagboken kommer bi mer intressant, jag lovar!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...