sexyterran Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Tja, jag har ju missat Partypokers 330k för den börja för 20 minuter sen, men jag tänkte lira nån/några sundagsturrar ikväll och undrar vilka man bör sikta in sej på? kan ni tipsa mej vilka det e värde i osv? tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Tja, jag har ju missat Partypokers 330k för den börja för 20 minuter sen, men jag tänkte lira nån/några sundagsturrar ikväll och undrar vilka man bör sikta in sej på? kan ni tipsa mej vilka det e värde i osv? tyty Om du kollar efter mer ordentligt så finns det varje söndag en rail-tråd där man skriver om sina resultat under kvällen. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 Om du kollar efter mer ordentligt så finns det varje söndag en rail-tråd där man skriver om sina resultat under kvällen. gl ok? men nu söker jag inte en tråd där jag kan läsa om andras resultat, utan tips om värde i sundagsturrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Prima har en stor gtd som börjar kl 8, likaså ladbrokes. Wcoop main event på stars 2600$ butin 5mille gtd. börjar lite senare , typ 10 ( lite halvosäker här), Sen har väl 2b2 nån stor, likaså crypto och everest, kort sagt så har väl alla nätverk o sajter typ ngn stor idag. Kan dock inte tider och buyins för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts