Gå till innehåll

Första deltävlingen i mitt masterquizz..


mrfiskman

Recommended Posts

Hej alla glada de tävlande är:

 

Deltagare:

 

1. SouthEast.

 

2. Tjimpen.

 

3. Aequitas.

 

4. Grävlis

 

5. andand

 

6. Sturedenstore

 

7. tomtetomte

 

8. Fulville

 

9. ANGRYKOREAMAN

 

10. Jimmy_the_rose

 

11. Pey.

 

12. Gunther.

 

13. Jackrabbit slim

 

14. Eurythmech

 

15. Tanten

 

16. Duoflow

 

17. Andrew w

 

18. devalanteriel.

 

19. Donner.

 

20. Bluewajt.

 

21. Hakflem

 

22. Zarec

 

Första tävlingen är det som ni mest är vana vid, en introtävling. 40 st introt med temat: "ingen låt är från 2001" Haha ja det är mitt tema denna gång.

 

Jag ska finputsa klart några detaljer men under morgondagen kommer introna ligga uppe....

 

1poäng för artist, 1 poäng för grupp och 3 poäng om man tar båda.

 

Inga bonusfrågor men jag kan komma att dela ut extrapoäng efter eget tycke men då kommer det motiveras här i tråden.

 

Detta är ju en del av ett stort quizz så alla poäng man får tar man med sig till de andra deltävlingarna. Därför för att göra allt extra spännande kommer jag inte posta några poäng eller facit förens alla tävlingar är avslutade..

 

I den här tävlingen är det lite ändrade regler nu eftersom att det blev så många deltagare. Alla gör sitt bästa och skickar pm till mig med sina svar, deadline torsdag 23.00. De 6 med sämst resultat kommer då att åka ur tävlingen och resten går vidare till del 2.

 

Jag kommer skriva i tråden vilka som gått vidare men inga poäng eller så eftersom att man tar de med sig till nästa tävling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm bara ett fåtal svar ännu, kan ju bero på att deadline är långt borta iofs.

 

Jag vill ändå uppmana alla som anmälde sig till tävling att skicka in sina resultat sen oavsett om det gått dåligt eller inte, själva iden med tävlingen förstörs ju lite om jag inte får in svaren. Jag tycker själv att jag blandade ganska bra mellan lätta,svåra,bra och mindre bra låtar så ska bli spännande att rätta sen.

 

Tänk såhär eftersom att poängen hänger ihop under alla tävlingar så kan man ju vinna även om man inte vinner introtävlingen, nästa tävling som kommer presenteras nästa helg har inget med intron att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...