mrfiskman Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Hej alla glada de tävlande är: Deltagare: 1. SouthEast. 2. Tjimpen. 3. Aequitas. 4. Grävlis 5. andand 6. Sturedenstore 7. tomtetomte 8. Fulville 9. ANGRYKOREAMAN 10. Jimmy_the_rose 11. Pey. 12. Gunther. 13. Jackrabbit slim 14. Eurythmech 15. Tanten 16. Duoflow 17. Andrew w 18. devalanteriel. 19. Donner. 20. Bluewajt. 21. Hakflem 22. Zarec Första tävlingen är det som ni mest är vana vid, en introtävling. 40 st introt med temat: "ingen låt är från 2001" Haha ja det är mitt tema denna gång. Jag ska finputsa klart några detaljer men under morgondagen kommer introna ligga uppe.... 1poäng för artist, 1 poäng för grupp och 3 poäng om man tar båda. Inga bonusfrågor men jag kan komma att dela ut extrapoäng efter eget tycke men då kommer det motiveras här i tråden. Detta är ju en del av ett stort quizz så alla poäng man får tar man med sig till de andra deltävlingarna. Därför för att göra allt extra spännande kommer jag inte posta några poäng eller facit förens alla tävlingar är avslutade.. I den här tävlingen är det lite ändrade regler nu eftersom att det blev så många deltagare. Alla gör sitt bästa och skickar pm till mig med sina svar, deadline torsdag 23.00. De 6 med sämst resultat kommer då att åka ur tävlingen och resten går vidare till del 2. Jag kommer skriva i tråden vilka som gått vidare men inga poäng eller så eftersom att man tar de med sig till nästa tävling. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Jag läste igenom anlämningslistan gång på gång i 2-3 minuter innan jag hittade mitt namn. CAPSLOCKFORTHEWIN PLZ! Citera
mrfiskman Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Jag läste igenom anlämningslistan gång på gång i 2-3 minuter innan jag hittade mitt namn. CAPSLOCKFORTHEWIN PLZ! Nöjd? Citera
mrfiskman Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Deltävling 1 är startad... http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=387632 Citera
mrfiskman Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Postad 29 September , 2007 Hoppas jag gjort rätt bara, jag är en nybörjare på sånt här om jag gjort fel och svaren syns får ni gärna säga till. Citera
devalanteriel Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Verkar funka fint, men jag känner mig VÄLDIGT mainstream just nu... Blir väl så när man lyssnar på alla album i världen en gång... känner igen allt och kan inget. Citera
gunther Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Laddar ner nu, detta ska bli kul Citera
mrfiskman Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Några inkommna svar hittils men som sagt det är ju ingen stress direkt. Citera
stenarn Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Kul att åka ut i första omgången... Citera
mrfiskman Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Kul att åka ut i första omgången... Ahh kämpa, var positiv och skicka in oavsett hur du tycker det går, är ju hela 16 som går vidare så tror ju inte man behöver några oerhörda poäng för det. Citera
mrfiskman Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Hmm bara ett fåtal svar ännu, kan ju bero på att deadline är långt borta iofs. Jag vill ändå uppmana alla som anmälde sig till tävling att skicka in sina resultat sen oavsett om det gått dåligt eller inte, själva iden med tävlingen förstörs ju lite om jag inte får in svaren. Jag tycker själv att jag blandade ganska bra mellan lätta,svåra,bra och mindre bra låtar så ska bli spännande att rätta sen. Tänk såhär eftersom att poängen hänger ihop under alla tävlingar så kan man ju vinna även om man inte vinner introtävlingen, nästa tävling som kommer presenteras nästa helg har inget med intron att göra. Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Klart att jag ska skicka in svar! Det får ta en liten paus medan jag är i hufvudstaden tills på onsdag kväll bara. Sen kommer gissarknugen igång. Citera
Aequitas Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Oj. Såg inte att tävlingen dragit igång förrän nu. Tankade låtarna precis och det kändes lovande vid första genomlyssningen. Citera
Hakflem Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Postad 2 Oktober , 2007 Klart jag ska skicka in svar. Har prickat in rätt många låtar, men tyvärr är det bara såna låtar som alla andra bör kunna också. De knepigare låtarna går det tyngre med, men jag ska köra ett par varv till och se vad som händer. Citera
andand Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Då var svaren inskickade! Det var några säkra, några gissningar, några jag känner igen så väl och säkert kommer på om en minut och många okända. Hoppas nu det räcker för avancemang! Citera
Donner Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Fan, verkar bli pannkaka för mig det här. Internet hemma krånglar så jag inte ens får hem låtarna:cry: . Nedladdningen bryts så fort jag tappar uppkopplingen. Hoppas jag hinner göra ett ryck på jobbet imorgon. Citera
mrfiskman Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Deadline uppskjuts till fredag klockan 21.00 istället så lite mer tid, dels för att jag vill hinna få in fler svar men också för att jag idag funderar på att ta det lugnt och lira lite poker, så då passar det bra med att ha fredagskvällen till att rätta. Citera
mrfiskman Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Kompletteringar tillåts en gång pga detta. Men på fredag 21 är allt slut. Citera
devalanteriel Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Äsch, det är lugnt så, jag lär inte komma på fler i vilket fall. Jag vill helst bara att de rätta svaren ska komma in cirka sju sekunder efter att jag avlämnat mina. Citera
mrfiskman Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 9 inkommna svar hittils ska bli spännande att rätta sen. Citera
devalanteriel Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 4 är Gyllene Tider! 27 är Spice Girls! 18 är mrfiskman Onanerar I Duschen! *försöker psyka folk till att svara fel* Citera
mrfiskman Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 4 är Gyllene Tider! 27 är Spice Girls! 18 är mrfiskman Onanerar I Duschen! *försöker psyka folk till att svara fel* Men vaffan 4an är ju gyllene tider, det är en dålig cover: Gyllene tider- The message. Citera
Grävlis Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Ajdå, hade helt lyckats missa att tävlingen lagts upp redan. Så går det när man bara läser första sidan på pokerforum. Men nu har jag iaf. fått ner tävlingen, återkommer med svaren. Citera
Recommended Posts