Gå till innehåll

Pastan | vem är bob?

Pastafazool

Recommended Posts

Nja, Pokerhost bonus motsvarar nog mer än 50% rakeback... jag tror jag hade betalat ungefär 2K$ i rake när jag var klar med bonusen, tänk på att det är dealt, inte contributed. Men du gör såklart som du vill, men jag tycker du missar många fina erbjudanden om du jagar bonusar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 709
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nja, Pokerhost bonus motsvarar nog mer än 50% rakeback... jag tror jag hade betalat ungefär 2K$ i rake när jag var klar med bonusen, tänk på att det är dealt, inte contributed. Men du gör såklart som du vill, men jag tycker du missar många fina erbjudanden om du jagar bonusar...

Ja Pokerhost bonusen är ju grym. Men som det ser ut på primas NL50 så känns det inte så aktuellt. Men efter den här kan jag mycket väl tänka mig Prima.

Föresten, vart lirar du nu när du spela av Pokerhost bonusen?

Länk till kommentar

Varför?

Poker är inte roligt längre, finns så mycket annat att lägga tiden på. Det har inte gått särskilt bra det senaste året, vinsten är alldeles för låg i förhållande till tiden jag lagt ner. Har tröttnat helt enkelt, satsar på det "verkliga" livet istället. Men en turre kör jag lite då och då, men hur kul är det egentligen att sitta och tokgrinda???

Men du är ju ung, bara att köra så länge det är kul. För mig tog det 4 år att tröttna. När pokern blir tråkig, då är det dags att lägga ner.

Länk till kommentar

Tror jag tar och tjuvar denna utav dig om det gåra bra, lycka till med liret ;)

Bara att ta för dig :-)

Ty, detsamma

Poker är inte roligt längre, finns så mycket annat att lägga tiden på. Det har inte gått särskilt bra det senaste året, vinsten är alldeles för låg i förhållande till tiden jag lagt ner. Har tröttnat helt enkelt, satsar på det "verkliga" livet istället. Men en turre kör jag lite då och då, men hur kul är det egentligen att sitta och tokgrinda???

Men du är ju ung, bara att köra så länge det är kul. För mig tog det 4 år att tröttna. När pokern blir tråkig, då är det dags att lägga ner.

:-(

Aa har ju minst tre år på mig innan jag tröttnar, så får hoppas på att man tjänar in lite deg till dess :mrgreen:

---

Hade en 5,5K stack på Midnatsmöte.

2.2K... brejk nu.. blinds 100/200 efter brejk. Men det är Poker.. allt kan hända

Då händer det här;

Standard. 3 outs på SvS = nöten.

***** Hand 579760278 *****

75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, January 25, 2008 12:51:22 AM

Midnattsmöte (Vanlig /Turnering )

Plats 1: akilles_81 (1930.00)

Plats 3: Jaguaren (2395.00)

Plats 4: Krockobil (3825.00)

Plats 5: Hallonpaj (6640.00)

Plats 6: bevah (877.00)

Plats 7: Shahin89 (5559.00)

Plats 8: Ostmuskeln (3063.00)

Plats 9: jonkmenot (820.00)

Plats 10: jessy (4585.00)

jessy lägg LM 75.00

akilles_81 lägg SM 150.00

** Giv **

akilles_81 [N/A, N/A]

Jaguaren [N/A, N/A]

Krockobil [N/A, N/A]

Hallonpaj [N/A, N/A]

bevah [N/A, N/A]

Shahin89 [10k, 10r]

Ostmuskeln [N/A, N/A]

jonkmenot [N/A, N/A]

jessy [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Jaguaren All-in 2395.00

Krockobil Lägg

Hallonpaj Lägg

bevah Lägg

Shahin89 All-in 5559.00

Ostmuskeln Lägg

jonkmenot Lägg

jessy Lägg

akilles_81 Lägg

*** Flop(Board): *** : [Kk, 8r, 2s]

*** Turn(Board): *** : [Kk, 8r, 2s, 6k]

*** River(Board): *** : [Kk, 8r, 2s, 6k, 2h]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 5015.00

akilles_81 Lägger mig Vinst: 0.00

Jaguaren [Kh, 9r] Två par, kungar och tvåor Vinst: 5015.00

Krockobil Lägger mig Vinst: 0.00

Hallonpaj Lägger mig Vinst: 0.00

bevah Lägger mig Vinst: 0.00

Shahin89 [10k, 10r] Två par, tior och tvåor Vinst: 0.00

Ostmuskeln Lägger mig Vinst: 0.00

Standard x2. Ställer för att jag trodde att den första hade kung hög och pajasen vad som helst. Men att mina A ledde. har ju bra utgångsläge pre.. men nej. Standard 8-)

***** Hand 579763979 *****

75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, January 25, 2008 12:55:01 AM

Midnattsmöte (Vanlig /Turnering )

Plats 1: akilles_81 (2100.00)

Plats 3: Jaguaren (1365.00)

Plats 4: Krockobil (3600.00)

Plats 5: Hallonpaj (5760.00)

Plats 7: Shahin89 (3164.00)

Plats 8: Ostmuskeln (2913.00)

Plats 9: jonkmenot (820.00)

Plats 10: jessy (9972.00)

Hallonpaj lägg LM 75.00

Shahin89 lägg SM 150.00

** Giv **

akilles_81 [N/A, N/A]

Jaguaren [N/A, N/A]

Krockobil [N/A, N/A]

Hallonpaj [N/A, N/A]

Shahin89 [3k, Ek]

Ostmuskeln [N/A, N/A]

jonkmenot [N/A, N/A]

jessy [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Ostmuskeln Lägg

jonkmenot All-in 820.00

jessy Lägg

akilles_81 Lägg

Jaguaren All-in 1365.00

Krockobil Lägg

Hallonpaj Lägg

Shahin89 Syna 1365.00

*** Flop(Board): *** : [8r, 10k, 9s]

*** Turn(Board): *** : [8r, 10k, 9s, Kk]

*** River(Board): *** : [8r, 10k, 9s, Kk, 4r]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 3625.00

akilles_81 Lägger mig Vinst: 0.00

Jaguaren [Kh, 9r] Två par, kungar och nior Vinst: 1090.00

Krockobil Lägger mig Vinst: 0.00

Hallonpaj Lägger mig Vinst: 0.00

Shahin89 [3k, Ek] Högsta kort ess Vinst: 0.00

Ostmuskeln Lägger mig Vinst: 0.00

jonkmenot [10h, Kr] Två par, kungar och tior Vinst: 2535.00

Länk till kommentar

Åkte ut på 15e plats.

Spelade alldeles för dåligt när jag blev shortis borde väntat in en bra hand istället. En shortis ställde in och jag synade med KQ i hopp om att han hittat ett A med annan kickar. Hade rätt och han satt på A10. Hans hand fick stå och med 1K stoppade jag in degen med TT. JJ hade mig dominerad pre då jag sällan(läs aldrig) sätter två outare. Och för att håna mig, spotta mig i ansiktet, trampa mig på pungkulorna och skratta mig åt ansiktet så kom kneckt på river.

Spelade upp mig till runt 8K ett tag men tappade runt 2K mot en nit. Raisade med 910s och fick en syn av niten. Floppen kommer K93 och hans check kändes bara så skum. Kändes som att han hade något. Jag checkade bakom honom och då värdebettar han turn & river. Kunde inte hitta synen på river så foldade(Nu vet du Geewhizm8:mrgreen:)

Synen med KQ kan diskuteras sedan när jag fortfarande hade typ 5K kvar, men ville dubbla där på plats och hellre åka ut som 15e plats än 11e. Men antar att jag kunde ha väntat in en bättre hand.

Brinner innombords just nu:-D

Länk till kommentar

:lol:

Älskar hur allt samlas på en fucking dag. Allt.. stor back, allt.

Blir ingen jävla Expekt. Får nog göra "reverse withdrawal" på TellPoker.

*host*

Choose Pokerhost *host*

Tycker fortfarande du borde testa den bonusen ;)

Bara att sätta dig vid mitt bord om du vill slippa tighta svenskar lirar nog rätt slaskigt :)

Länk till kommentar

*host*

Choose Pokerhost *host*

Tycker fortfarande du borde testa den bonusen ;)

Bara att sätta dig vid mitt bord om du vill slippa tighta svenskar lirar nog rätt slaskigt :)

Hehe blir så.

Lol du vill bara åt mina fiskepengar :-(

--

Det blir Poker host till slut :-P. Kommer att spela av någon bonanza bonus där jag måste rejka 5K händer för 500 dollars, sen 10,000 för 1K dollar sen 20K för 2K dollar. Det är någon steggrej. Får hoppas att det går vägen.

Efter bonusen kommer jag att flytta till en ny site där jag snackat med en affe och fått en grym erbjudande. Mer om det får ni veta när jag väl är klar med Pokerhost bonusen.

Kommer inte att avslöja mitt nick då folk som Laser och Bomanski kommer jaga mig :lol:. Nej men kommer nog spela otroligt weak tight så ni får veta senare.

Blir mycket nötande framöver så wish me luck.

Länk till kommentar

Dear Shanin, Thank you for contacting us, We are very sorry that you recivied wrong information in the previous email. The correct answer is that we are using dealt hand. Do not hesitate to contact us should you need further assistance.

I :h: Poker support!

Inkompetenta... gäller att ALLTID fråga support två gånger om. För man får aldrig rätt svar första gången!

Har f.o.m idag 43 dagar på mig att cleara Expekt bonusen. Men har längre tid på mig för Pokerhost då jag kan få samma erbjudande senare.

Det som är så bra med Expekt bonusen är att förut hade de ju en 5K bonus. Det kostade en miljon fpp för att clera den. Alltså 200K fpp per 1 tusen dollar.

Det blir alltså 400 tusen FPP för två tusen dollar, men jag måste bara clera 150 tusen FPP. Så jämfört med den bonusen, som var riktigt grym, så tjänar jag ju enormt på det här. Sedan har även iPoker en massa games igång på morgonen, dagen och kvällen. Och jag kan spela fler än 10 bord.

Så jag kommer att slänga in degen på Expekt.. spela av 2K dollar. Sen flyttar jag till Pokerhost, spelar av 3500 dollar och slutligen kommer jag att flytta till den siten jag nämnde tidigare.

Rörigt.. men nu har jag bestämt mig för att köra på det. Så wish me luck. Kommer att update som vanligt och hoppas att jag som sämst går +-0 på Expekt.

Pastan

Länk till kommentar

DJIASIÅOASDIASIDIJA

FUCKING KUK... alltså jag tar nog en liten rast..

spelade lite expek tidag.. minus såklart.. fick veta att den gamla 5K bonusen var för 100K fpp.. inte EN MILLE. Så SJÄLVKLART kommer jag att lämna Expekt.

Blir Pokerhost och bonanza bonusen.

Åkte även nu ut ur Poker cruise.. har 6K.. raise 1K med 200/400 blinds med QJ. En person med typ 4K ställer in.. jag synar i hopp om 50-50.

Han har 10-10.

Flopp A-K-4.. Turn K.. så nu har jag 12 outs. 24%, inget man ställer in degen med.. men ska man gå vidare ska man ha tur. Jag missar den och ställer från SB med k-4.. BB synar med A8.

alltså jag visste att han hade A i handen.. fick den där känslan man får innan man gör en move. Att den kommer sitta eller inte. Han synar och floppen visar en fyra och A. Men ingen 4, 2(split för stege) eller kung kom så jag åkte ut. Och några oförtjäna nollor kommer åka på Expekt cruisen

Länk till kommentar

Torskade sammanlagt 2815 kr på SvS vilket motsvarar 433 dollar.

Inte nog med det så förlorade jag en yttligare 106(inklusive poker cruise) dollar på expekt. Så sammanlagt 589 dollar på två dagar. Så min rulle nu ligger på en 1900 dollar vilket är helt okej.

Tyvärr så hade jag sjukt svårt att sova igår efter förlusten och det som störde mig mest var att kr är jävligt dyrt i dollar och därför blir det kaos att blanda dem. Och jag förstår inte varför SvS inte har 2/4 kr. Ganska dramtisk hopp ifrån att köpa in sig med 400 kr, till 1000 kr:shock:

Men det är lungt, förhoppningsvis så lyckas jag spela in Pokerhost bonusen och då boostas rullen med 3500 dollar. Jag räknar med att backa runt 500 dollar så vi kan väl säga 4900 dollar efter bonusen är klar. Då lämnar jag Pokerhost och sätter in dem på den sidan jag talade om.

Där blir jag kvar ett bra tag, har ett grymt bra erbjudande som jag inte kan "tacka nej" till.

Måste säga tack till urakemyback som hjälpte mig :mrgreen:

Såhär fungerar Pokerhost bonusen;

5000 raked hands - $500 (3 dagar)

10000 raked hands - $1000 (8 dagar)

20000 raked hands - $2000 ( 14 dagar)

Tar en rast ifrån att uppdatera resultat dagligen. Känner att jag behöver lägga all min fokus på att spela av Pokerhost bonusen. Kommer att vara aktiv så det är helt lurr

Länk till kommentar

Har bara köpt in en gång och bara gjort en addon.

Synar bara på river utan att kolla vad han bettade för jag snackade med någon på msn.

:) TILT :) TILT :) TIL :) TILT :).. det börjar gå över.. fuck no TILT :).. TILT:)

Vet inte vad det betyder så fråga inte ens. Typ azerbadjansk free style rapp

Full Tilt Poker Game #4995119736: $4,500 Guarantee (Rebuy) (37269076), Table 56 - 150/300 Ante 25 - No Limit Hold'em - 20:22:27 ET - 2008/01/25

Seat 1: uvon60 (2,980), is sitting out

Seat 2: Patty Ann P (30,906)

Seat 3: VN_ACES (9,805)

Seat 4: blondrnr (3,175)

Seat 5: Let One Burn (33,063)

Seat 6: fiquetranquilo (14,841)

uvon60 antes 25

Patty Ann P antes 25

VN_ACES antes 25

blondrnr antes 25

Let One Burn antes 25

fiquetranquilo antes 25

Patty Ann P posts the small blind of 150

VN_ACES posts the big blind of 300

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to fiquetranquilo Jack of ClubsJack of Spades

blondrnr folds

Let One Burn raises to 1,200

fiquetranquilo calls 1,200

uvon60 folds

Patty Ann P folds

VN_ACES folds

*** FLOP *** 6 of ClubsQueen of Spades5 of Hearts

Let One Burn checks

fiquetranquilo checks

*** TURN *** 6 of ClubsQueen of Spades5 of Hearts3 of Hearts

Let One Burn bets 3,000

fiquetranquilo calls 3,000

*** RIVER *** 6 of ClubsQueen of Spades5 of Hearts3 of Hearts8 of Diamonds

Let One Burn bets 9,000

fiquetranquilo calls 9,000

*** SHOW DOWN ***

Let One Burn shows Ace of HeartsQueen of Clubs a pair of Queens

fiquetranquilo mucks

Let One Burn wins the pot (27,000) with a pair of Queens

*** SUMMARY ***

Total pot 27,000 | Rake 0

Board: 6 of ClubsQueen of Spades5 of Hearts3 of Hearts8 of Diamonds

Seat 1: uvon60 (button) folded before the Flop

Seat 2: Patty Ann P (small blind) folded before the Flop

Seat 3: VN_ACES (big blind) folded before the Flop

Seat 4: blondrnr folded before the Flop

Seat 5: Let One Burn showed Ace of HeartsQueen of Clubs and won (27,000) with a pair of Queens

Seat 6: fiquetranquilo mucked Jack of ClubsJack of Spades - a pair of Jacks

Länk till kommentar

Tyvärr så hade jag sjukt svårt att sova igår efter förlusten och det som störde mig mest var att kr är jävligt dyrt i dollar och därför blir det kaos att blanda dem. Och jag förstår inte varför SvS inte har 2/4 kr. Ganska dramtisk hopp ifrån att köpa in sig med 400 kr, till 1000 kr:shock:

Man måste ju inte köpa in sig för 200 x BB ;)

Typ om du vill ha 2/4 nivån köp in dig för 800 då.

BTW om ditt nick på Prima, det vet jag redan ;)

Länk till kommentar

Man måste ju inte köpa in sig för 200 x BB ;)

Typ om du vill ha 2/4 nivån köp in dig för 800 då.

BTW om ditt nick på Prima, det vet jag redan ;)

Klart man kan köpa in sig med mindre, men får världens ångest då :-(. Man tappar ju ut på värde.

Hehe kanske är annorlunda nu på Pokerhost, u never know :-)

Länk till kommentar

Pastan "talar ut"

Har tagit ut alla pengar från samtliga pokersidor förutom på neteller. I går gick tankarna om att ta ut hela min rulle och låta allt förutom 1 tusen kr vara kvar. Som en utmaning att bygga rullen om igen, men det känns onödigt.

Har inte bestämt mig än om det blir Pokerhost, det här pga. jag vill utvecklas som pokerspelare. Min gamla hand coach sa en grej förut som jag alltid tänkt på; "Jaga bonusar är inte så bra som man tror.. i längden tjänar man mer på att hela tiden försöka utveckla sitt spel". På ett sätt känner jag att det han säger stämmer. För om jag lägger ner en hel månad på att försöka nöta av Pokerhost bonusen så kanske jag går plus 3500 dollar i bonus. Men kunskapen da? Under den här månaden kommer jag såklart att lära mig disciplin, att nöta i 4-6 timmar om dagen i en hel månad. Men jag kommer aldrig att analysera mina händer, för jag kommer aldrig hamna i knipiga situationer. Allt är alldeles för ABC då. Även ifall den här nivån kräver ABC så vill jag, tro det eller ej :-P, komma bort ifrån den här nivån. Jag vill utmana de stora grabbarna. Så i längden kommer analysera mina händer, läsa allt det teoretikerna skriver på forumet och hela tiden försöka spela mitt A game göra mig till en bättre spelare vilket kommer tjäna mig x antal mer pengar än 3500 dollar.

När jag la upp videon fick jag respons av många duktiga Pokerspelare. Jag förbättrades och hittade tillbaka till mitt gamla LAG spel, och otroligt nog så känner jag nu att jag kan gå vinnande ur samtliga sessioner på NL50. Förut var allt så jävla mekaniskt, min 3-bet range var premium händer och jag kunde aldrig vinna mot regularsen då de alltid foldade mot mig. Efter videon så har jag flera händer där jag rensat flera nitiga ”regulars”. Nu vinner jag inte enbart pengar på stål, utan jag vinner även på bluffar. Allt tack vare en video där jag har flyt och nästan aldrig hamnade i en knivig situation.

Därför kommer jag med all sannolikhet att spela in en ny video när väl tagit steget till NL100. Det kan även släppas en ny video med min ”nya” och ”förbättrade” spelstil på NL50. Allt kan hända.

När det gäller "dealen" så är den osäker, men om den går igenom så hugger jag till direkt. Jag kommer att fortsätta skriva i dagboken och kan med glädje säga att jag är plus nu i Januari. Enda anledningen till att jag hugger till dealen nu är att jag någonstans under tiden, när det gått bra och med uppsatta mål, glömt att ENDA anledningen till att jag startade dagboken var att förbättras som spelare och ha någonstans att skriva av mig. Tyvärr så känns det som att dagboken förvandlats till en dokusåpa starring pastan. Visst är det underhållande och jag är glad att folk följer den. Men jag vill verkligen förbättras och därför så kommer jag med all sannolikhet att göra förändringar. Det enda som rör sig i mitt huvud nu är att det kanske är bäst att jag postar mina HHs på HH-delen, cardrunners eller twoplustwo.

Jag vill bara bli bättre som Pokerspelare, så från och med nu kommer jag att försöka hålla mig aktiv i HH delen, läsa så många HHs som möjligt och hela tiden kolla på cardrunners videos. Jag kommer att läsa på twoplustwo och försöka ta åt mig av alla tips.

Det kommer att ske en stor förändring och efter två CG fria dagar så känner jag mig sugen att sätta mig ner vid borden och spela upp mig.

Jag kommer inte att skriva något mer om sidoval eller något liknande. Ska bara välja något och försöka utvecklas som spelare.

Efter att ha skrivit den här texten känner jag att det här var den största AHA upplevelsen jag någonsin haft. Nu börjar vägen till att bli bättre som en Pokerspelare. Jag skiter fullständigt i hur mycket 1850 dollar är i kr. Det viktiga för mig är att jag har 37 inköp till min nivå och det här är en bra utgångspunkt för att jag ska kunna förbättras och en dag spela på högre nivåer.

Jag hoppas på respons när jag lägger upp HHs och jag återkommer senare med information.

Pastan8-)

Länk till kommentar

Hehehe, oj vad det svänger i denna dagbok!

Att satsa på att spela ut en bonus är, precis som du säger, inte särskilt utvecklande som pokerspelare. Å andra sidan kan det kanske vara värt 1 månad för att satsa på en dubbling av rullen? Och sen spela vidare på en högre nivå kanske?

Du skriver att du vill spela med "de stora grabbarna"... vill absolut inte vara dryg, men om du inte vinner på de låga nivåerna så kommer du knappast vinna på de höga. Det finns liksom ingen genväg i poker.

Och hur ny och fantastisk din nya spelstil på NL50$ än är, så kommer du inte att vinna mirakulösa summor. Det kommer att gå sakta. Det finns så många idag som precis som du är riktigt seriösa även på låga nivåer, alltså hårdare konkurrens. Jag tycker inte du har några klart utstakade mål, utan du ändrar dina mål typ 1 gång i veckan, du MÅSTE kunna se mer långsiktigt.

Men lycka till. Poker är bara ett spel, glöm inte det. 8-)

Länk till kommentar

Hehehe, oj vad det svänger i denna dagbok!

Att satsa på att spela ut en bonus är, precis som du säger, inte särskilt utvecklande som pokerspelare. Å andra sidan kan det kanske vara värt 1 månad för att satsa på en dubbling av rullen? Och sen spela vidare på en högre nivå kanske?

Du skriver att du vill spela med "de stora grabbarna"... vill absolut inte vara dryg, men om du inte vinner på de låga nivåerna så kommer du knappast vinna på de höga. Det finns liksom ingen genväg i poker.

Och hur ny och fantastisk din nya spelstil på NL50$ än är, så kommer du inte att vinna mirakulösa summor. Det kommer att gå sakta. Det finns så många idag som precis som du är riktigt seriösa även på låga nivåer, alltså hårdare konkurrens. Jag tycker inte du har några klart utstakade mål, utan du ändrar dina mål typ 1 gång i veckan, du MÅSTE kunna se mer långsiktigt.

Men lycka till. Poker är bara ett spel, glöm inte det. 8-)

Alltså jag har ju efter allt gått från 200 dollar till 1850 :-P. Så plussa har jag ju gjort. Har nog mest överdrivit när jag sagt att jag inte ligger plus, för det är ju ganska självklart att jag ligger plus. Trots att jag klonkar turneringar en hel del så kan jag säga att jag lyckats backa så otroligt mycket efter det att om jag t.ex vunnit 500 dollar så har jag backat 400 dollar vilket lämnat mig med en vinst på 100 dollar. Sen har jag börjat tänka på mitt spel och spelat upp mig igen. Det är så fort som jag tappat fokus som det gått skit.

När jag skrev att jag låg minus på CG så var det en ren överdrift, typiskt skit om jag skriver utan att tänka på hur det framstås.

Jag vet att det kommer gå sakta, därför jag kommer att spela färre bord och hela tiden fokusera på att bli bättre. Vet att konkuransen är stor nu med massa olika hjälpmedel, men Pokern har lite tid kvar. Och den tiden ska jag utnyttja. Sedan så ser jag det här som en seriös hobby, kan bli multimiljonär på Poker, men det förändrar inget. Jag ska plugga juristprogrammet. Efter det får jag se vad jag gör med livet.

Sedan vet jag att min dagbok haft många vändningar. Men det finns inget att göra åt saken, har gjort så många saker och bytt så många olika sidor och mål att det vart för knasigt. Mina mål för 2008 håller sig och nu satsar jag bara på att bli bättre.

F.o.m nu är det långsiktigt. Let's do this:-D

Tack så mycket, det ska jag komma ihåg.

Länk till kommentar

Tilt

Har inte spelat cash game på typ fyra dagar och det kliar i hela kroppen.

Har fått abstinens och ibland önskar man att det fanns "nicorette"(stavning?) tabletter/plåster för Pokern. Tog ju ut cashen från SvS och det har dröjt någorlunda länge pga helgen. Så nu sitter man här med några fjuttiga dollares och väntar på att tusingen($) ska falla in i kontot.

Det har faktiskt varit någorlunda skönt med en liten rast då den varit nyttig för mig. Har kollat på en massa Card Runners videos, snackat mycket poker med folk och kollat igenom mitt spel. Känner att det gett mig mycket och att jag kommer kunna hålla min mål inför 2008.

Men just nu är det ingen tal om Poker. Förbannade skitneteller har en "unscheduled maintence" och jag får vänta lite till på att göra en deposit där. Sedan kommer jag att ha alla mina pokerpengar i dollar :mrgreen:. Skönt I tell ya!

Kommer att update varje dag som vanligt, men vill verkligen fokusera på mitt spel så kommer att lämna ut resultaten. Istället ersätter jag det med hur jag tycker att jag spelat. Kan ha gått minus eller plussat, viktiga är att jag tänker på mitt spel.

Ha det gött,

Päst8-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...