duoflow Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Jag måste besvära att få omräkning, jag får inte ihop mina poäng när jag rättar själv. Vilka låtar som var covers redovisades aldrig? Citera
Hakflem Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Wohoo! Andraplats för mig och vinst för Arsenal. Lyckan är fullständig! Tror faktiskt inte jag satte en enda gissning förutom Stones som dock kändes ganska gjuten. Åter, bra tävling Eury! Citera
Bluwajt Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Är faktiskt riktigt stolt över att jag inte kom sist Måste även passa på att tacka eury för ett mycket fint quiz, för bonushalvpoängen och för den mycket roande resultatrapporteringen. Citera
mrfiskman Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Jag är inte nöjd med resultatet, borde tagit fler av de jag verkligen kände igen men ett oerhört bra quizz så man får tacka. Citera
Pey Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 Hurra! Roligt att det gick bra. Får lov att tacka eury för ett hemskt bra administrerat och redovisat quiz, och för att så många låtar verkade såpass bra att jag tänker skaffa albumen flera av dem kommer ifrån. Tror nog det kan leda till angenäma bekantskaper med flera band. Nästa person med introquiz i bakfickan har en tuff uppgift att toppa detta. Tack för mig och gg allihop! Citera
eurythmech Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Postad 30 September , 2007 Riktig rolig läsning, era kommentarer. Själv är jag full. Hmmm...jag tar allt med omräkning och svar senare. Jag pallar inte nu. Fan, det är fel dag. Men...allt quizrelaterat ska nog lösas i morgon. Citera
Donner Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Inte mycket liv i den här tråden. Vilka var covers? Citera
Recommended Posts