ManOuchi Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Jag spelar på ongame vilket program bör jag ha PO eller PT samt vilket tillägsprogram ska jag ha för att få statistik på borden? Citera
bijou Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 PO funkade ok när jag spelade där. Du behöver ej ngt tilläggsprog för att få upp tbl overlay. Citera
bossbaver Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 kollade på Pokeroffice... står att det (om man nu ska köpa det) kostar 79$ per år.... drar inte helt oväntat slutsatsen att 1 år efter man köpt programmet måste köpa en ny licens som gäller 1 år till för 79$ till.... sunk... om man "bonusar" till sig licensen, vad händer då år 2, nån som vet? måste man "hora" till sig en ny licens då eller vad? edit. och visst funkar det till svenska spel? Citera
ManOuchi Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Funkar PT där?och isåfall vilket tillägsprogram behöver jag? Hur många händer behöver jag för att få en rättvis databas? Citera
bossbaver Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Någon??? vem som helst.... Citera
ManOuchi Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Kan du hjälpa mig? Citera
ManOuchi Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Postad 28 September , 2007 Kan någon vänlig själ hjälpa mig med frågorna`? Citera
Recommended Posts