Stormen_Per Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Det har gått åt helvete hela dagen, spelade 13 st MTT SnG's förut utan en enda ITM, reggade mig vid 4 st $60 enbords SNG, åkte ur dom med, låg 990 dollar back, aldrig varit med om någon liknande otur så jag skickade ett mail till Pokerstars support om att dom skulle skruva upp min turmätare... Nu med turmätaren uppskruvad satte jag mig vid 2/4 och lycksökte med 160 $. Foldar 4 händer exakt, har 150$ kvar på bordet sen händer detta: Seat 1: gifted101 ($263.10 in chips) Seat 2: YouGotMucked ($199.30 in chips) Seat 3: kirkov ($633.40 in chips) Seat 4: Glückser ($551.65 in chips) Seat 6: Stormen_Per ($150 in chips) gifted101: posts small blind $2 YouGotMucked: posts big blind $4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Stormen_Per rags71 joins the table at seat #5 kirkov: folds Glückser: folds Stormen_Per: raises $10 to $14 gifted101: raises $34 to $48 YouGotMucked: folds Stormen_Per: calls $34 *** FLOP *** gifted101: bets $104 Stormen_Per: calls $102 and is all-in *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** gifted101: shows (high card Ace) Stormen_Per: shows (a pair of Eights) Stormen_Per collected $302 from pot Jag foldar. Handen efter: Table 'Hagar II' 6-max Seat #2 is the button Seat 1: gifted101 ($113.10 in chips) Seat 2: YouGotMucked ($193.30 in chips) Seat 3: kirkov ($635.40 in chips) Seat 4: Glückser ($551.65 in chips) Seat 6: Stormen_Per ($302 in chips) kirkov: posts small blind $2 Glückser: posts big blind $4 rags71: sits out *** HOLE CARDS *** Dealt to Stormen_Per Stormen_Per: raises $10 to $14 gifted101: calls $14 YouGotMucked: folds kirkov: folds Glückser: folds *** FLOP *** Stormen_Per: bets $28 gifted101: calls $28 *** TURN *** Stormen_Per: checks gifted101: bets $71.10 and is all-in Stormen_Per: calls $71.10 *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Stormen_Per: shows (three of a kind, Sevens) gifted101: mucks hand AK Stormen_Per collected $230.20 from pot Och direkt efter: Table 'Hagar II' 6-max Seat #3 is the button Seat 1: gifted101 ($286.90 in chips) Seat 2: YouGotMucked ($193.30 in chips) Seat 3: kirkov ($633.40 in chips) Seat 4: Glückser ($547.65 in chips) Seat 5: rags71 ($80 in chips) Seat 6: Stormen_Per ($419.10 in chips) Glückser: posts small blind $2 rags71: posts big blind $4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Stormen_Per Stormen_Per: raises $8 to $12 gifted101: raises $64 to $76 YouGotMucked: folds kirkov: folds Glückser: folds rags71: folds Stormen_Per: raises $343.10 to $419.10 and is all-in gifted101: calls $210.90 and is all-in *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Stormen_Per: shows (a pair of Aces) gifted101: mucks hand Stormen_Per collected $576.80 from pot Seat 1: gifted101 mucked Fortfarande 450$ minus men det känns som att jag ligger 1000$ plus Nu kan jag sannerligen sova gott! God natt allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Är medelimponerad av ditt spel, men whatever blows your hair back.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Är medelimponerad av ditt spel, men whatever blows your hair back.. Men han är ju för tusan vansinnigt tiltad skrev han ju. WP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Du gick all in som underdog i tre händer och drog ut. Och tack vare det så känner du dig som en vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Du gick all in som underdog i tre händer och drog ut. Och tack vare det så känner du dig som en vinnare? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Haha underbart, älskar synen med 75s man får vara gravt tiltad för att göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Du gick all in som underdog i tre händer och drog ut. Och tack vare det så känner du dig som en vinnare? Hade han torskat dessa tre istället så hade det varit 1500$ back. Viss skillnad. Haha underbart, älskar synen med 75s man får vara gravt tiltad för att göra den Esset är å andra sidan ett rätt typiskt bluffkort också. Sitter man med esset så har man oftast gjort en mongosyn på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 wp! fortsätt spela med hjärtat och inte hjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Wow! Är det Phil Ivey vi har här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 HAHAHA vilket muppspel. Skönt att du vågar posta sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Grymt imponerad kan du coacha mig någongång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 pinsamt dåligt spelat samtliga händer. min gissning var att du sprang efter det? jag hade inte uppskattat din närvaro vid mitt pokerbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 WP!! Fina cash! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DronkaN Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 +15 K Dollar enligt sharkscope.. Du måste varit tiltad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 +15 K Dollar enligt sharkscope.. Du måste varit tiltad SnG kan ju t.o.m. en apa spela. Vet ju vem som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 haha, fan vad roligt. Det är en underbar känsla när man spelar som en fisk och drar ut. :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 pinsamt dåligt spelat samtliga händer. min gissning var att du sprang efter det? jag hade inte uppskattat din närvaro vid mitt pokerbord Inte? Det hade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 ... Gg, wp! =) Är medelimponerad av ditt spel, men whatever blows your hair back..[/quoteOkej, då vet vi det ... Men han är ju för tusan vansinnigt tiltad skrev han ju. WP!!! Håller med Mr Ripperkof här! Du gick all in som underdog i tre händer och drog ut. Och tack vare det så känner du dig som en vinnare? Ahh, exakt så är det ... Han skriver inte att han har bett Stars skruva på turmätaren samt eller att han var på tilt (se rubriken ifall du missade det). Haha underbart, älskar synen med 75s man får vara gravt tiltad för att göra den Det är det som skiljar agnarna från vetet! =) Hade han torskat dessa tre istället så hade det varit 1500$ back. Viss skillnad. Esset är å andra sidan ett rätt typiskt bluffkort också. Sitter man med esset så har man oftast gjort en mongosyn på floppen. Ok och Ok. Wow! Är det Phil Ivey vi har här? En motsvarighet iaf ... HAHAHA vilket muppspel. Skönt att du vågar posta sådant. =) pinsamt dåligt spelat samtliga händer. min gissning var att du sprang efter det? jag hade inte uppskattat din närvaro vid mitt pokerbord Varför inte? Förstår inte det här alls ... Sista meningen alltså. SnG kan ju t.o.m. en apa spela. Vet ju vem som helst... True, true! haha, fan vad roligt. Det är en underbar känsla när man spelar som en fisk och drar ut. :D:D To well known, to well know ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 haha, fan vad roligt. Det är en underbar känsla när man spelar som en fisk och drar ut. :D:D Är det nu man skall skriva QFT då man håller med typ... Inte för att jag någonsin spelat som en fisk och dragit ut, nej nej, jag sitter ju på pokerforum, då tiltar man aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krissemAaN Postad 3 November , 2007 Rapport Share Postad 3 November , 2007 @Hand2 fiskigt eller tiltat spel? hade jag varit han som förlorade i den handed hade du nog fått *några* klagomål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2007 @Hand2 fiskigt eller tiltat spel? hade jag varit han som förlorade i den handed hade du nog fått *några* klagomål En månad senare... Jag trodde att han bluffade eftersom jag gör en standard cbet på floppen och checkar turn, A är förövrigt ett bra bluffkort, bordet var också väldigt slaskigt. Sen så var jag ju lite tiltad också Hade haft "SJUK" oflyt hela dagen så jag blev bara så glad när jag fick ha lite osannolik tur själv, jag tycker inte på något sätt att jag spelade alla händer bra och det var inte därför jag gjorde inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2007 en massa svar.... Tack för att du svarade åt mig Kfluffie!! Hade glömt bort den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 begrıper mıg ınte rıktıgt pa vıssa spelare han sager ju att han ar tıltad och tycker det ar rolıgt att han drog ut tre hander pa raken osa far han klagomal pa att det var dalıgt spelat da det var precıs det som var grejen.... lol. propz to kluffıe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 5 November , 2007 Rapport Share Postad 5 November , 2007 För PF är fullt med troll, inte mycket mer att förstå än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 6 November , 2007 Rapport Share Postad 6 November , 2007 Du gick all in som underdog i tre händer och drog ut. Och tack vare det så känner du dig som en vinnare? Håll.din.tråkiga.käft? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts