Zarec Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Tjena. Efter många om och men har jag lyckats få upp en film. I denna spelar jag nog inte så bra. Lägg gärna kommentarer ändå. http://files-upload.com/files/521081/Zarec%20på%20Prima.avi För övrigt har jag även en film till, men den är rätt stor eftersom den är på 39 minuter... Någon som vet vart jag kan lägga upp den utan att behöva betala någonting? TY /Z Citera
TomtarnasKonung Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 håller på o tanka din snutt, snart tagit 50min men men, ty den som ger sig! Citera
ignat Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 ta och tanka upp den på MEgaupload!! fler kommer tanka därifrån då det går mkt snabbare Citera
Zarec Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Använda mega upload först, men fick inte upp några filer där överhuvudtaget eftersom de laddades upp i 15-35 kb/sec. Jag har BBB med 100/10 så det borde gått snabbare kan man tycka. På den nuvarande gick det iaf i 200-450kb/sec Jag har som sagt en ännu större film oxå som kanske ger något mer om hur jag spelar, men då behövs nåt annat ställe att ladda upp på, eller msn. Citera
Jenki Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 leachar din film nu. den är 150 MB stor och hur lång? hur har du rendrat den och med vilket codec? Citera
Jenki Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 fan jag hör dig men ser bara frame ett hela tiden. Citera
Zarec Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 leachar din film nu. den är 150 MB stor och hur lång? hur har du rendrat den och med vilket codec? leachar? Renderat? Fattar ingenting. jag spelade bara in den, vet inget mer. Dock bara en person som kunnat kolla på den verkar det som Vad gör man åt det? Citera
Jenki Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 undrade egentligen bara varför den var så stor... har laddat hem den men ser bara första bilden i filmen dock hör jag din röst hela tiden, kanske ngt fel hos mig. Citera
Kongas Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 leachar?Renderat? Fattar ingenting. jag spelade bara in den, vet inget mer. Dock bara en person som kunnat kolla på den verkar det som Vad gör man åt det? Du kan med fördel använda ett program som kallas VirtualDub efter det att du spelat in filmen, där kan du ange vilken Codec du vill "compressa" filmen i och slutresultatet blir nog typ 30Mb istället för 150.. Iaf jag ser ingenting heller.. Citera
Jenki Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Du kan med fördel använda ett program som kallas VirtualDub efter det att du spelat in filmen, där kan du ange vilken Codec du vill "compressa" filmen i och slutresultatet blir nog typ 30Mb istället för 150..Iaf jag ser ingenting heller.. Han behöver installera det codec han vill compressa med ochså? Kommer inte ihåg om det följer med en massa codec med programmet. Citera
Zarec Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 Du kan med fördel använda ett program som kallas VirtualDub efter det att du spelat in filmen, där kan du ange vilken Codec du vill "compressa" filmen i och slutresultatet blir nog typ 30Mb istället för 150..Iaf jag ser ingenting heller.. Kan man använda virtualdub nu oxå trots att filmen är klar? Citera
Zarec Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 På Megaupload: Zarec på Prima.avi (146.68 MB) (samma fil som ligger ovan) http://www.megaupload.com/?d=8UVTY42L Zarec på Prima II.avi (503.24 MB) http://www.megaupload.com/?d=CY5LBFNF Citera
Kongas Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Kan man använda virtualdub nu oxå trots att filmen är klar? Jajamen , du spelar in filmen sen använder du virtualdub och använder en codec där för att göra videon och ljudet mindre i storlek, t.ex DivX5 och Mp3 layer, vilka de allra flesta borde ha.. då blir filmen oxå väsentligt mkt mindre, finns säkert någon How to tråd om virtualdub om du googlar.. Citera
Recommended Posts