Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Använda mega upload först, men fick inte upp några filer där överhuvudtaget eftersom de laddades upp i 15-35 kb/sec.

Jag har BBB med 100/10 så det borde gått snabbare kan man tycka.

På den nuvarande gick det iaf i 200-450kb/sec :)

Jag har som sagt en ännu större film oxå som kanske ger något mer om hur jag spelar, men då behövs nåt annat ställe att ladda upp på, eller msn.

Postad
leachar din film nu. den är 150 MB stor och hur lång? hur har du rendrat den och med vilket codec?

leachar?

Renderat?

Fattar ingenting. jag spelade bara in den, vet inget mer. Dock bara en person som kunnat kolla på den verkar det som :/ Vad gör man åt det?

Postad
leachar?

Renderat?

Fattar ingenting. jag spelade bara in den, vet inget mer. Dock bara en person som kunnat kolla på den verkar det som :/ Vad gör man åt det?

Du kan med fördel använda ett program som kallas VirtualDub efter det att du spelat in filmen, där kan du ange vilken Codec du vill "compressa" filmen i och slutresultatet blir nog typ 30Mb istället för 150..

Iaf jag ser ingenting heller..

Postad
Du kan med fördel använda ett program som kallas VirtualDub efter det att du spelat in filmen, där kan du ange vilken Codec du vill "compressa" filmen i och slutresultatet blir nog typ 30Mb istället för 150..

Han behöver installera det codec han vill compressa med ochså? Kommer inte ihåg om det följer med en massa codec med programmet.

Postad

Kan man använda virtualdub nu oxå trots att filmen är klar?

Postad
Kan man använda virtualdub nu oxå trots att filmen är klar?

Jajamen , du spelar in filmen sen använder du virtualdub och använder en codec där för att göra videon och ljudet mindre i storlek, t.ex DivX5 och Mp3 layer, vilka de allra flesta borde ha..

då blir filmen oxå väsentligt mkt mindre, finns säkert någon How to tråd om virtualdub om du googlar..