Surrphur Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Tjena! Har ett litet problem med PT, det här meddelandet kommer upp när man ska autoimporta HHs. ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com Hur ska man göra för att få det att funka? MVH Surrphur Citera
Sansrom Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Tjena! Har ett litet problem med PT, det här meddelandet kommer upp när man ska autoimporta HHs. ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com Hur ska man göra för att få det att funka? MVH Surrphur Citera
Black_Jim Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Tjena! Har ett litet problem med PT, det här meddelandet kommer upp när man ska autoimporta HHs. ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this. If you continue to have problems, please contact support@pokertracker.com Hur ska man göra för att få det att funka? MVH Surrphur Citera
Surrphur Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Postad 25 September , 2007 Ehh? Har aldrig använt PT så skulle uppskatta hjälp, blev inte klokare av att läsa help-filen. Citera
Sansrom Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Ehh? Har aldrig använt PT så skulle uppskatta hjälp, blev inte klokare av att läsa help-filen. Märkligt. Det står ju precis hur du ska göra där. Citera
Chillarn7 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Googla lite så kommer du troligtvis hitta en länk som leder till Poker Trackers forum där du kan hitta de mesta lösningarna på felmeddelanden osv. Lycka till. Citera
Bridgespelar Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hej...jag har flyttat in i en ny lägenhet...men det finns bara en karta över lägenheten...hur hittar man till mitt kök? Citera
Chillarn7 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hej...jag har flyttat in i en ny lägenhet...men det finns bara en karta över lägenheten...hur hittar man till mitt kök? Säkert sådana svar som hjälper OP. Härligt Bridgespelar! Keep it up! Citera
Surrphur Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Postad 25 September , 2007 Har fått bort felmeddelandet, men då kommer nästa: Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Microgaming\Poker\PurpleloungeMPP\GameHistory092507224808.dat. 999 - SQLSTATE = IM002 [Microsoft][ODBC Driver Manager] Datakällan hittades inte och ingen standarddrivrutin är angiven Jag vet att jag är kass, men hjälp uppskattas. Citera
Hagan Postad 28 September , 2007 Rapport Postad 28 September , 2007 Har fått bort felmeddelandet, men då kommer nästa: Database Error - Unable to connect to the database file - C:\Microgaming\Poker\PurpleloungeMPP\GameHistory092507224808.dat. 999 - SQLSTATE = IM002 [Microsoft][ODBC Driver Manager] Datakällan hittades inte och ingen standarddrivrutin är angiven Jag vet att jag är kass, men hjälp uppskattas. Har för mig att man måste ladda hem ngn fil för att kunna importera från microgaming, men som sagt gå in på PTs forum där det står precis vad du ska ladda ner. Citera
Recommended Posts