jaha81 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hej jag brukaer ofta spela låga pocketpar för setvärde. När jag träffar set brukar jag oftast beta ut och inte slowplaya. Frågan är, antag att jag limpat in tidig pos med 44 och synar en 4bb raise. Floppen kommer AT4 rainbow och jag betar 7bb. Fi raisar till 21bb. Vilket ger mest +EV? Reraisa eller syna? Om man synar, bör man beta ut igen på turn? Fi är average tight-aggro. Citera
heltok Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 det är inte optimalt att limpa pp. donksyndonk fuckar till ens balansering rätt mkt så tvivlar på att det är optimalt. Citera
jaha81 Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Postad 25 September , 2007 det är inte optimalt att limpa pp. donksyndonk fuckar till ens balansering rätt mkt så tvivlar på att det är optimalt. Inte ens fullring? raisar du med 44 utg fullring? Citera
batio Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Inte ens fullring? raisar du med 44 utg fullring? varför raisa off pos. med 44? dumt.förövrigt så om du ska höja eller syna beror på vilken read du har på han. Citera
mgps Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 alltså vad osm ä optimalt beror ju på hur många spelare vid bordet, hur bra/dåliga de är och hur djupa stackarna är. Citera
Pokershark Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Inte ens fullring? raisar du med 44 utg fullring? Finns en foldknapp också Citera
mgps Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 ang handen så syna och c/r allin, många gör idiotiska infohöjninga roch lägger mot en push så syna och låta dem committa sig helt innan du sätter in dödsstöten. Citera
maximuzz Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 jag försöker alltid slow spela mitt sett på floppen om det komemr ett ess på floppen och det är rainbow. Citera
Recommended Posts