Gå till innehåll

Nere igen?


Fishsimon

Recommended Posts

btw. skulle också spela Amsterdam, men var inte den 19:00 ?

kundtjänst sa att man självklart får tillbaka sina FPP om det inte funkar

 

Hmm hoppas de menar inköpets 5000 fpp så kan man va med en annan gång, använde 100 när jag kvalade.

 

Förra gången avreggade jag då jag var på resa och fick de 5000 som gällde finalen, men det vore skoj o spela om $8500 platsen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, egentligen ingen fara alla kan ha problem, men helst skulle man vilja ha ett säkert besked så man slapp sitta och bevaka om det börjar funka igen....

 

Har nu pratat med kundtjänst och det verkar som om turren blir inställd, men fortfarande inget definitivt besked mer än att de konstaterar att om ingen kommer in kan inte turren spelas :shock::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, egentligen ingen fara alla kan ha problem, men helst skulle man vilja ha ett säkert besked så man slapp sitta och bevaka om det börjar funka igen....

 

Har nu pratat med kundtjänst och det verkar som om turren blir inställd, men fortfarande inget definitivt besked mer än att de konstaterar att om ingen kommer in kan inte turren spelas :shock::)

 

 

 

Turneringen ni pratar om är igång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi beklagar verkligen gårdagens inloggningsproblem och tycker precis som ni att det är helt uppåt väggarna. Om ni har varit anmälda till turneringar och missat dem eller fått dem senarelagda - hör av er till kundtjänst så fixar de det!

 

Mvh

ParadiseOscar

 

När du ändå håller på att beklaga dig för gårdagens problem kan du lika gärna att fortsätta beklaga dig för den senaste månaden.

Man börjar faktiskt bli orolig för pengarna som man har hos er. Om man inte ens kan lösa att folk kan logga in, klart man blir orolig.

Försöker nu logga in på sportingbet för att se att mina pengar gått in från kvällens elitseriebet, men gissa vad man möts av........

 

Error Page:

Tyvärr, ett problem har uppstått när sidan laddades. Vänligen kontakta vår kundtjänst och uppge referens: SYSERROR

0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...