Fishsimon Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Hej Kl:19.18 försöker komma in på paradise men d står bara "The Poker Room Is Temporarily Unavalible. Please Try Again Later bara jag som har d problemet? Citera
nadir Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Nä jag med, ska in o spela om en plats till Amsterdam kl 20 Nu har "temporarily" varat en bra stund... undrar om man ska hitta på ngt annat istället.. inga besked finns.. Och turren blir inställd för senare spel hoppas man ju!!?? Citera
Chefen77 Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Alla har det problemet! Prata med kundtjänst vid 18:30 tiden, å dom hoppades att det skulle inom kort, så bara vänta å se. Citera
nadir Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 hmmm tja de gör väl vad de kan, "inom kort" = "temporarily" = vad då ?? Citera
Chefen77 Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 btw. skulle också spela Amsterdam, men var inte den 19:00 ? kundtjänst sa att man självklart får tillbaka sina FPP om det inte funkar Citera
Fishsimon Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Postad 24 September , 2007 tycker ivf att d är ofta servern är nere.. Citera
nadir Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 btw. skulle också spela Amsterdam, men var inte den 19:00 ?kundtjänst sa att man självklart får tillbaka sina FPP om det inte funkar Hmm hoppas de menar inköpets 5000 fpp så kan man va med en annan gång, använde 100 när jag kvalade. Förra gången avreggade jag då jag var på resa och fick de 5000 som gällde finalen, men det vore skoj o spela om $8500 platsen.... Citera
Chefen77 Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 jo jag köpte ju in mig för 5000. Och det var länge sen paradise var nere så här länge. tråkigt Citera
nadir Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Ja, egentligen ingen fara alla kan ha problem, men helst skulle man vilja ha ett säkert besked så man slapp sitta och bevaka om det börjar funka igen.... Har nu pratat med kundtjänst och det verkar som om turren blir inställd, men fortfarande inget definitivt besked mer än att de konstaterar att om ingen kommer in kan inte turren spelas Citera
DoctorNorth Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Ja, egentligen ingen fara alla kan ha problem, men helst skulle man vilja ha ett säkert besked så man slapp sitta och bevaka om det börjar funka igen.... Har nu pratat med kundtjänst och det verkar som om turren blir inställd, men fortfarande inget definitivt besked mer än att de konstaterar att om ingen kommer in kan inte turren spelas Turneringen ni pratar om är igång... Citera
mcroos Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Har inte kunnat logga in på hela dagen. Skandal !!! Citera
ParadiseOscar Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Vi beklagar verkligen gårdagens inloggningsproblem och tycker precis som ni att det är helt uppåt väggarna. Om ni har varit anmälda till turneringar och missat dem eller fått dem senarelagda - hör av er till kundtjänst så fixar de det! Mvh ParadiseOscar Citera
mcroos Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Vi beklagar verkligen gårdagens inloggningsproblem och tycker precis som ni att det är helt uppåt väggarna. Om ni har varit anmälda till turneringar och missat dem eller fått dem senarelagda - hör av er till kundtjänst så fixar de det! Mvh ParadiseOscar När du ändå håller på att beklaga dig för gårdagens problem kan du lika gärna att fortsätta beklaga dig för den senaste månaden. Man börjar faktiskt bli orolig för pengarna som man har hos er. Om man inte ens kan lösa att folk kan logga in, klart man blir orolig. Försöker nu logga in på sportingbet för att se att mina pengar gått in från kvällens elitseriebet, men gissa vad man möts av........ Error Page: Tyvärr, ett problem har uppstått när sidan laddades. Vänligen kontakta vår kundtjänst och uppge referens: SYSERROR 0 Citera
seeho Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Hur länge ska den vara nere idag då? Börjar bli fruktansvärt lesspå detta. Är det nån idé att vänta idag eller ska jag chansa att den funkar om 2 veckor? Citera
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Bara jag som har problem att logga in nu? Citera
Chefen77 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Nix! 3:e dagen irad för mig.... brukar kunna logga in vid 20:00 tiden.. Mellan 16-20 kommer jag inte in! Paradise vad händer?? Rätt irriterande börjar det bli nu! Citera
sharken Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Helt otroligt hur bara en sait på Boss kan ha såna jäkla broblem under så lång tid. för alla andra Boss saiter funkar ju bra????????????????? ParadiseOscar en förklaring vore på sin plats vad som händer med saiten. Citera
_slipknot1_ Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 det mesta verkar strula med Paradise efter euro bytet:rolleyes: Citera
Chefen77 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Var ju strul ibland förut med! Men det här tar ju priset... Hur lång tid tar det att få sina pengar när man gör uttag till VISA ? Citera
_slipknot1_ Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Troligen ett bra tag. Normalt tar det 3-4dagar. Rakebacken har inte kommit in än iaf, mycket som strular. Surt som fan när man inte kan spela går ju back av det om man e plussande:shock: Citera
Kallekula19 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Börjar bli riktigt trött på att man inte kan logga in, som "vanligt" funkar det inte nu heller Citera
Kallekula19 Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 o idag kan jag inte heller logga in Citera
Odrike Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 o idag kan jag inte heller logga in Funkar för mig. Citera
brainslicer Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Inte gått att logga in på hela kvällen, trots att andra boss sajter funkar, saldot verkar ha lämnat nånstan i pokerklienten sedan jag spelade på dagen. Citera
Carlsberg Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Har inte gått att logga in för mig heller och det går inte att ta fram handhistoriken (vilket i sig är inget ovanligt hos Boss) från igår. Vad händer? Citera
Recommended Posts