Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gjorde en snabb sökning på E-bay och hittade detta:

Hi There

Tired of losing at pokerstars?

Now you dont have to, I can show you ways and techniques to win at high stakes play money tables, and also 80k's sit and go's.

It's not hard believe me, I will even get you started. 1M

Bid with confidence I have 100% feedack

You can always contact me via email ychat_psychologist@yahoo.com and i will answer all your questions.

thanks

Nästan så man blir lite sugen på att bli en high stakes play money lirare. :lol:

Postad

Eftersom man får dem gratis av Pokerstars lär de vara helt och hållet värdelösa.

Men den siste idioten är nog inte född än och det finns t o m folk som köper plattor med Kent, så det kan ju vara värt ett försök. Lycka till!

• 6 months later...
Postad
Eftersom man får dem gratis av Pokerstars lär de vara helt och hållet värdelösa.

Men den siste idioten är nog inte född än och det finns t o m folk som köper plattor med Kent, så det kan ju vara värt ett försök. Lycka till!

LOL

Postad

Bästa jag hört från en person helt utan smak, härlig, värdelös liknelse.

Postad
http://www.thechipstore.bravehost.com/

Selling Chips:

10,000 PokerStars play money chips = $.08

100,000 PokerStars play money chips = $.82

1 million Pokerstars play money chips = $10.00

5 million Pokerstars chips or more = $60.00 per 5 million

Buying Chips:

$1.50 = 100,000 Pokerstars play money

$12.00 = 1 million Pokerstars play money or more

Är det bara jag som undrar hur de får verksamheten till att gå ihop när de köper in play money till högre priser äv vad de säljer för??? :roll:

Besynnerlig företagsekonomi...

Postad

Jag råkade vinna ihop 4-5 miljoner playmoney på Facebook-pokern (man får 500 ).

Såg att det fanns en marknad för dessa, men var lite skeptisk...

Sålde faktiskt nån mille för $5 på stars!

(blev dock blåst, var lovad $10, lol)

Postad

I all sin enkelhet så är detta, i min mening, det bästa inlägget någonsin på detta forum.

Per

Postad
Är det bara jag som undrar hur de får verksamheten till att gå ihop när de köper in play money till högre priser äv vad de säljer för??? :roll:

Besynnerlig företagsekonomi...

Det gör de ju inte. Buying Chips är ju det priset man får köpa av dem för. Och 12 är mer än 10 om jag inte har blivit blåst i skolan.