omalley Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Är dålig just nu på att föra statistik men flytet fortsätter. Upp $161 idag på 6 st 1 bords (2 vinster- 1 andraplats), 1 st 2 bords (vinst) och 20:e plats i $2k lojalitetsfrirulle för $28. Som sagt, flytet fortsätter . Ska fortsätta med $11orna till bonusen är färdig sen ska jag troligtvis göra ett försök på $22orna. Blev förresten en sån här kamera: http://alatest.se/Fujifilm_FinePix_S5700/Digital_Compact_Cameras/expert_reviews/35989504,147/ Verkar klart prisvärd ( 2190:- ). Bonus: $200 will be released; 387.5 of 1400 points remaining Vinst sen DB start: $429.5 BR: $633 Citera
Octocrab Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Bra jobbat! Välkommen upp på 22orna, just nu går det inget bra för mig alls där, så jag kanske kan lära mig något av dig när du kommer upp Citera
omalley Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Tjabba! Nu har jag spelat färdigt bonusen. Spelat sisådär på sistone, plockat ut $300 till diverse prylar (ipod+tillbehör). Tänkte ta en liten paus i spelandet nu pga, jobbar heltid inom byggbranchen, deltid som brandman + en hel del extrajobb hos polare som måste göras . (Edit: just det, glömde nämna att jag har fru och tre barn mellan 3 och 8 år också, tar sin lilla tid det också ) Siktar på att göra ett seriöst försök på $22 Sng när jag drar igång igen. Någon som har några ideer på förberedelser, Filmer, litteratur el dyl?? BR:$300 Ha ett gött liv folket! Mvh /O Citera
Recommended Posts