Gå till innehåll

VIP cashback gold


padrinosftw

Recommended Posts

Har nu med 9 dagar kvar på månaden gnetat ihop 6505 vip poäng genom sng's mellan 25-200euro styck. Trots det får jag bara 25euro i cashback?

 

Minimum, 500vip, ger också 25 euro. Finner detta väldigt märkligt. 6505 ger 30% rakeback, och jag har garanterat rakeat mer än runt 75 euro..

 

Snabbt svar uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu med 9 dagar kvar på månaden gnetat ihop 6505 vip poäng genom sng's mellan 25-200euro styck. Trots det får jag bara 25euro i cashback?

 

Minimum, 500vip, ger också 25 euro. Finner detta väldigt märkligt. 6505 ger 30% rakeback, och jag har garanterat rakeat mer än runt 75 euro..

 

Snabbt svar uppskattas.

 

Maila supporten för att få bekräftat att du har cashback gold aktiverat. Tror inte man får det automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sng genererar ingen rake utan bara tournament fee varför cashback goldsystemet inte är något för SnG-spelare....

 

jo de gör det, du måste aktivera vip cashback, däri ligger problemet

 

Nä, gäller endast cash

 

Q: The VIP Cash Back GOLD bonus is paying back a percentage of the rake – does that include tournament fees also?

A: No' date=' you will only get a percentage of the rake generated in cash games back.[/quote']

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu med 9 dagar kvar på månaden gnetat ihop 6505 vip poäng genom sng's mellan 25-200euro styck. Trots det får jag bara 25euro i cashback?

 

Minimum, 500vip, ger också 25 euro. Finner detta väldigt märkligt. 6505 ger 30% rakeback, och jag har garanterat rakeat mer än runt 75 euro..

 

Snabbt svar uppskattas.

 

Tyvär är allt i sin ordning, det är som Haggisen1 säger.. tyvär för dig :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va trist då.. Men uppskattar all hjälp och snabba svar. För någon månad sen spelade jag inte mycket alls och fick 200, men då var det ju mest HU cg när jag väl lira så jag antog att det fanns ett samband men man kunde ju alltid hoppas =)

 

Tycker iofs det är rätt dåligt.. Rake som rake..

 

EDIT:

Best Tournament Players' Prize

The best tournament players will be rewarded. You don't have to play the most expensive tournaments to be the best tournament player, it is the result that counts. Every month, the top 200 tournament players (Month Top 200) will qualify to our "€6,000 Guaranteed Top List Tournament". The tournament is held the first Thursday the following month at 20:30 CET. Also, each week the top 10 tournament players will be rewarded with a cash prize. 1st prize is €200, 2nd prize €100, 3rd to 5th prize is €50, and 6th to 10th prize is €25.

 

Bla bla bla.. Antar att det här bara gäller MTT's? Får vi sng spelare ingen del av kakan?

 

(Jag är nyvaken och orkar inte tänka själv, därför använder jag er som hjälp:))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va trist då.. Men uppskattar all hjälp och snabba svar. För någon månad sen spelade jag inte mycket alls och fick 200, men då var det ju mest HU cg när jag väl lira så jag antog att det fanns ett samband men man kunde ju alltid hoppas =)

 

Tycker iofs det är rätt dåligt.. Rake som rake..

 

EDIT:

Best Tournament Players' Prize

The best tournament players will be rewarded. You don't have to play the most expensive tournaments to be the best tournament player, it is the result that counts. Every month, the top 200 tournament players (Month Top 200) will qualify to our "€6,000 Guaranteed Top List Tournament". The tournament is held the first Thursday the following month at 20:30 CET. Also, each week the top 10 tournament players will be rewarded with a cash prize. 1st prize is €200, 2nd prize €100, 3rd to 5th prize is €50, and 6th to 10th prize is €25.

 

Bla bla bla.. Antar att det här bara gäller MTT's? Får vi sng spelare ingen del av kakan?

 

(Jag är nyvaken och orkar inte tänka själv, därför använder jag er som hjälp:))

 

 

Hej, ja det måste vara minst 21 spelare i turneringen för att man ska få ta del av turneringspoängen som delas ut enligt följande:

1:a = 7p, 2:a =5p osv ner till 6:e plats som ger 1p (samma poängstruktur som i finnkampen) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...