Djens Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Tänkte se om några fler spelar? Jag spelade mycket i gymnasiet, sen har jag för mig Mari (utvecklingsföretaget) lade ner det men såg att det är några som tydligen fått upp det igen, fast under nytt namn "The reincarnation". En PF-guild vore skoj tills nästa reset. Själv kör jag enbart en monomage på Solo servern just nu. Själv är jag nog relativt medioker där min bästa reset låg på 5200 land som ascendant där jag var fruktad av alla röda. Fast det tilltalar precis samma tävlingskänslor som poker , jag älskar spelet. OT: Snabb genomgång Textbaserat strategionlinespel Beroendeframkallande Tar ~10-90 minuter /dag beroende på dedikering Länk: http://www.the-reincarnation.com Skriv här om ni läst / testat / spelar och har intresse för det hela. Obs: Är ni helt nya så läs nån av snabbguiderna på "Wiki" först, de har en typ intern wikipedia, det hjälper MYCKET första gångerna så man inte är helt vilsen. Solo serverns senaste reset var 3 veckor sen. Citera
Goatse Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Spelade skitmycket för typ 6-8 år sedan och återigen för några månader sen. Spelet är kul igen, men vet inte om jag orkar köra igång ännu en gång. Möjligen köra en Devilmage isf bara för att sabba..vad heter du? Citera
Djens Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Man har typ inga namn på Solo. Men vi skapar gubbar på nästa reset på guildservern. Jag ska nog heta "Iwilldevilyouifyoupillageme" Sen i början explore upp till 3,5k, overpowra med 100000000 zombie/skels och invänta första feta vit nisse som attackerar , sedan CoSa honom 2 ggr och se när folk tar sina counters och 2 månader är åt helvete Citera
eurythmech Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Jag känner mig ungefär som jag inbillar mig att icke pokerspelande människor skulle känna sig efter en dag tillsammans med pokerspelare. Citera
Goatse Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Att logga in efter en god natts sömn och se 30 vita med dominions och archangels i sina topstacks blivit slaktade av tusentals devils >>> Vinna 500bb pot, seriöst. Bumpa när den ska resetas då så får jag se om jag är på, brukar bli att det tar upp ganska mycket mer än 90min/dagen ändå. Spec när det är 1turn/5min. Citera
Goatse Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Hittade lite gamla irclogs från magewartiden Fool (#1201)'s Devils attacked uusop (#729)'s Dominions. Fool (#1201)'s Devils slew uusop (#729)'s 165 Dominions units. Fool (#1201)'s Devils attacked kapuchino (#412)'s Archangels. Fool (#1201)'s Devils slew kapuchino (#412)'s 2442 Archangels units. Fool (#1201)'s Devils attacked Icy (#406)'s Treants. Fool (#1201)'s Devils slew Icy (#406)'s 2724 Treants units. och det allra roligaste när man kör CoS You received a letter on an arrow from puichaonua (#1503). Greetings, random attack, 1 hr chrons checked, happy maging. puichaonua (#1503)'s 67786 Zombies are slain during battle. puichaonua (#1503)'s hero Geu-rin Leui McForland Berserker is killed during battle. Jix (#1296)'s hero Malein Soulholer Enchantress is killed during battle. Jix (#1296)'s hero Sara of Evermoor Shaman is killed during battle. Nostalgi. Citera
Recommended Posts