Gå till innehåll

Avgiftsfri cashout?


inqy

Recommended Posts

Alo,

 

Jag har i princip (bortsett från några mindre summor) aldrig cashat ut något från pokern, så nu när jag tänkt ta ut en lite större summa ($10K) börjar det bli viktigt att slippa eventuella uttagsavgifter.

 

Kort och gott hur gör jag då?

 

Betsson tillåter inte uttag till bankwire om man gjort insättning via neteller. Finns det något sätt att kringgå problemet?

 

Ni som är gamla i gemet kanske har något tips?

 

_jB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tjabbade med dom (någon support som iofs säkert bara läste från ett papper) i en evighet utan att få något vettigare svar än "nej" ^^

 

går väl säkert föra över till någon sida som tillåter uttag till bank men inte säkert dom blir så glada för det :P

 

iaf blev ja rätt förbannad och tog ut hela rullen över neteller och deras sugavgift bah, svs nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl ungefär samma grej för mig. Tjabbade med supporten som inte har någon som helst förståelse för att man en gång i tiden satte in en mindre summa via bank o sen har bollat pengar fram och tillbaka till neteller. Och försök till att hinta om "storkund" missade målet helt.

 

Blir ju faktiskt en del om man ska casha ut en större summa :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...