Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här vill jag få in lite ideér och sajter med länkar till spel och analyser av första Gruppspelsmatchen. Det känns som en en omgång med många säkra vinnare men även en stor del halvsvåra matcher. Postar alla länkar som kommer in i denna post.

Länkar med spel och analyser.

Vinnarodds.se

Allt om spel

Fler lär komma ju hoppas jag på. Lycka till med era Champions League spel allesammans.

Postad

Mitt odds till morgondagens matcher:

Olympiakos - Lazio 2 2,80

FC Shakhtar Donetsk - Celtic 2 4,15

Marseille - Besiktas 2 4.80

Odds: 55,81, satte en hundring så blir fin utdelning om det skulle gå in ;D

Postad

Chelsea - Rosenborg | 1x2

Shakthar Donetsk - Celtic | 1x2

Bet: 740kr

Kan vinna: 56.000kr

Sporting Lisboa - Manchester United

Fenerbahce - Inter Milan

Arsenal - Sevilla

Olympiakos - Lazio

Schalke 04 - Valencia

Shakthar Donetsk - Celtic

Spela 2 på alla dessa matcher.

Bet: 253kr

Kan vinna: 104,326kr

Postad

Att Chelsea skulle förlora ser jag som en omöjlighet, kanske kan celtic vinna men den känns också tveksam. Personligen tror jag att alla "stora" lag vinner sina hemma matcher. Barca kanske får det tufft men lyon är inte lika bra i år som tidigare så det ska bli 1a. Beroende på barcas form. Men annars tror jag på Chelsea, Roma, Real M, Milan. Tycker att topplagen sällan tappar på hemmaplan i CL. Stor match på onsdag Arsenal - Sevilla, idag blir det att testa viasats pay per view för att se om kvaliten är bra. Någon med erfarenhet av det?

Postad
Vart hitta du så högt odds som 4.15 på Celtic. Hade nästan spelat den för spelvärdet även om jag tror att Shaktar Donestsk vinner hyfsat enkelt

Med tanke på att Celtic vad jag vet aldrig vunnit på bortaplan i Champions League så är jag tveksam till att det finns något spelvärde i det.

Du tror Shakhtar vinner hyfsat enkelt och ändå tycker du ett odds som kräver drygt 24% sannolikhet på Celtic-vinst har spelvärde?

Postad
Chelsea - Rosenborg | 1x2

Shakthar Donetsk - Celtic | 1x2

Bet: 740kr

Kan vinna: 56.000kr

Sporting Lisboa - Manchester United

Fenerbahce - Inter Milan

Arsenal - Sevilla

Olympiakos - Lazio

Schalke 04 - Valencia

Shakthar Donetsk - Celtic

Spela 2 på alla dessa matcher.

Bet: 253kr

Kan vinna: 104,326kr

Av de matcherna kommer du få MINST tre oavgjorda.

Postad
Av de matcherna kommer du få MINST tre oavgjorda.

((sätter kryss på alla dem matcherna, sätter hela rullen, hoppas du har rätt!))

tog 9 champions matcher på kryss, satte 10 dolls på 36 dubblar, ångrar mig lätt i efterhand

Postad
((sätter kryss på alla dem matcherna, sätter hela rullen, hoppas du har rätt!))

tog 9 champions matcher på kryss, satte 10 dolls på 36 dubblar, ångrar mig lätt i efterhand

Det jag menar är att det är lite semi-naivt att sätta tvåor rakt av på i stort sett hela omgången och tro att inget av hemmalagen kommer fixa ett kryss när det faktiskt är tom. fördel för en del av hemmalagen.

Sätt dig i morgon kväll och räkna kryssen på de matcherna, sen om du är puckad nog att spela 9 kryss så lär du bita naglarna korta chefen.

Postad

Schalke - Valencia X tycker jag är ett ganska bra spel. Real Madrid hemma mot Bremen är nog synnerligen säker med, och ger iaf liite odds om man söker ngt att lägga till.

Postad

Ett annat festligt spel är Chelsea-Real Madrid 2 i Fantasy Match på Unibet. Vinnaren är laget som gör flest mål och Real ger 3.10! :)

Chelsea gör nog inte mkt mål utan Drogba och Fat Frank och Real lär vilja fira sitt jubileum och är i fin form framåt, som vanligt antar jag. Bremen är givetvis bättre än Rosenborg men de känns ändå taffliga i år.

Postad
Ett annat festligt spel är Chelsea-Real Madrid 2 i Fantasy Match på Unibet. Vinnaren är laget som gör flest mål och Real ger 3.10! :)

Chelsea gör nog inte mkt mål utan Drogba och Fat Frank och Real lär vilja fira sitt jubileum och är i fin form framåt, som vanligt antar jag. Bremen är givetvis bättre än Rosenborg men de känns ändå taffliga i år.

Måste säga att det här tippset känns som ett fint tips för tror inte Rosenborg släpper in särskilt mycket mål heller de är duktiga i defensiven.

Postad
Det jag menar är att det är lite semi-naivt att sätta tvåor rakt av på i stort sett hela omgången och tro att inget av hemmalagen kommer fixa ett kryss när det faktiskt är tom. fördel för en del av hemmalagen.

Sätt dig i morgon kväll och räkna kryssen på de matcherna, sen om du är puckad nog att spela 9 kryss så lär du bita naglarna korta chefen.

va? jag som gick helt på vad du sa..:cry:

Postad

20:45 Real Madrid - Werder Bremen 1.40 4.25 8.50

20:45 Schalke 04 - Valencia 2.45 3.10 2.95

20:45 Shakthar Donetsk - Celtic 1.90 3.30 4.10

20:45 Marseille - Besiktas 1.80 3.25 4.85

20:45 AC Milan - Benfica 1.35 4.50 9.00

20:45 Olympiakos - Lazio 2.55 2.95 3.00

20:45 Porto - Liverpool 3.75 3.05 2.15

20:45 Chelsea - Rosenborg 1.12 7.50 25.00

Postad
Vad fan håller real madrid på med? jag blir inte förvånad om det slutar 1-1...Jävla madrid jävla skit lag.

va??..de spelar väldigt bra och borde klart haft ledningen efter första halvlek..men gäller ju att få in bollen med..chelsea däremot

Postad

Fick iaf in Fantasy Match Grejen, Chelsea-Real Madrid 2, men hade tur och avstod från krysset på Schalke. Vinst 930 kr på 300 satsade på Unibet. Det får bli början på ett lite fotbollsbetkonto där.