Gullnaes Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Sitter och spelar NL50 men har inte fixat HH! Sitter på $80 och raisar 4xbb med AQ på knapp och BB höjer upp till $9 och jag har ingen read på honom, men synar eftersom jag har pos på fi! Flop kommer AQT och han blixtställer , given syn lr vad gör man ? Han hade $50 vid handens start! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Given syn. Blixtställ är ju inte bevis på styrka heller. Förhoppningsvis gör han ett play mot dig. Någon gång på tio får du betala av AA eller möjligtivs QQ men de flesta ggr leder du. KJ tror jag inte han rerasiat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 AA, KK, QQ, JJ, TT. AK, AQ. Men jag tror inte jag skulle kunna släppa här, mot allt annat än AA har du ju outs om du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts