mgps Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 omg vilket riggat skit. samlingsplats fr de värdta mupparna i pokervärlden. ju sämre du spelar, desto bättre går det. överflockat avhjärndda muppar som stopap rin med sämst ahnd och drar ut heeeellllaaa jjxxxxxxaaa tiden... ggaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Citera
smidig Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 whine... jag gillar bananer Citera
jojje2k Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Jag har betydligt mycket mer otur än du. Men jag är så van att jag inte klagar längre. När du haft otur i 50k händer så är du imun mot tilt. Citera
Djens Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Mrpitbull hade nog haft ett bra svar åt dig, var är han? Citera
AdslVerbe Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 omg vilket riggat skit. samlingsplats fr de värdta mupparna i pokervärlden. ju sämre du spelar, desto bättre går det. överflockat avhjärndda muppar som stopap rin med sämst ahnd och drar ut heeeellllaaa jjxxxxxxaaa tiden... ggaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Kom igen bara...släpp ut det...var inte blyg. Vi är här för dej. !!!SPY UT DET!!! Citera
freddola Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww... Citera
skalle88 Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 du behöver ett rejält träningspass alt./bakfylla med sönderslagna knogar, blodiga kläder och ett ansikte du knappt känner igen. GL! Citera
Dead-Inside Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 omg vilket riggat skit. samlingsplats fr de värdta mupparna i pokervärlden. ju sämre du spelar, desto bättre går det. överflockat avhjärndda muppar som stopap rin med sämst ahnd och drar ut heeeellllaaa jjxxxxxxaaa tiden... ggaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Vart finns detta paradis? Citera
perK69 Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Ja tänk så konstigt med alla dessa utdragningar... poker som skall vara ett skicklighetsspel... jättekonstigt... Citera
synare Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Det avgjorde saken.. ska tillbaka till expekt på studs! här ska spelas in pengar! Citera
mgps Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Postad 16 September , 2007 Ja tänk så konstigt med alla dessa utdragningar... poker som skall vara ett skicklighetsspel... jättekonstigt... är du på riktigt? Citera
AdslVerbe Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Han var nog bara lite ironisk antar jag. Jävligt jobbigt att all varians nästan alltid kommer KLUMPVIS....är det inte så? Citera
Dionysos Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Dunka huvudet i väggen tills inte känseln finns kvar... funkar alltid Citera
freddola Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Dunka huvudet i väggen tills inte känseln finns kvar... funkar alltid Lär ju inte ta lång tid innan man blir en förlorande spelare då pga av brist på hjärnceller Citera
Recommended Posts