Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Min kompis ska byta sajt och jag tänkte hjälpa honom att hitta en bra signupbonus på den nya sajten. Har inte så jättebra koll på bonusar atm så tänkte att ni kan få hjälpa mig hitta en skön signupbonus som är relativt lätt att inspela. 500-1000 kr är tänkt att sättas in. alltså bara en liten skön bonus så han får lite större rulle. tack på förhand! inga speciella nätverk...

Postad

Jag vill också gärna ha lite tips på bra bonusar för en rulle på runt 100 $, är inte särskilt aktiv så det är en fördel om den är en så lättclearad bonus som möjligt (dvs. bonusen behöver inte ge så mkt pengar)

Postad
Min kompis ska byta sajt och jag tänkte hjälpa honom att hitta en bra signupbonus på den nya sajten. Har inte så jättebra koll på bonusar atm så tänkte att ni kan få hjälpa mig hitta en skön signupbonus som är relativt lätt att inspela. 500-1000 kr är tänkt att sättas in. alltså bara en liten skön bonus så han får lite större rulle. tack på förhand! inga speciella nätverk...

Du/Ni kan ju alltid spana in denna länk - VC-poker - 10 dollar direkt - Kod : ********* Vet ej om koden ännu gäller !? )

- Därefter ytterligare 25 dollar gratis , efter ett viss antal intjänade poäng

( Hmm...fattar inte varför det inte går att skriva in koden här ovan, blir ***...menom jag särskriver koden så här då : F r e e M o n e y ( koden)

Bra första insättningsbonus 100% - 200 % och mer beroende på val - Nu får kolla själva vad som krävs för inspelade poäng.

Även hyfsade re-load bonusar - anser jag.

Ger er länken, så får ni läsa själva och ta ett beslut därefter

Länkarna :

http://swedish.vcpoker.com/promotions/bonuses.htm

http://www.vcpoker.com/free35/

Vet nu inte om detta är den bästa bonsen & re-load , bara ett tips.