mahjar Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Hej. Spelar just nu på Everest, men hade tänkt byta, och undrar om ni kan rekommendera nån bra sida, spelar mest SnGs (5/11/22dollars). Hade tänkt byta till FullTilt, men där är väl spelarna inte lika dåliga som på Everest? Partypoker och Ultimatebet har jag redan testat. MVH Citera
DronkaN Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 ongame är lätt motstånd! och 100 % rb bonus finns Citera
mahjar Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 ongame är lätt motstånd!och 100 % rb bonus finns Vilken av dem rekommenderar dudå? Citera
MikeTime Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Hej.Spelar just nu på Everest, men hade tänkt byta, och undrar om ni kan rekommendera nån bra sida, spelar mest SnGs (5/11/22dollars). Hade tänkt byta till FullTilt, men där är väl spelarna inte lika dåliga som på Everest? Partypoker och Ultimatebet har jag redan testat. MVH Halloj. Lirar just nu på ParBet. Motståndet på 11/22$ (och 5/11£) är ruskigt enkelt. Är du tight/aggro med lite disciplinerat SnG-spel har du enorma möjligheter att bygga upp din rulle. De har dessutom hyffsade sign-up bonusar samt godkänt rakeback-system. Även reloadbonusar finns. Citera
DronkaN Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Finns på pokerroom towergaming och hollywood poker Citera
CecceH Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 VC- poker är hyfast lätt att sno åt sig lite extra dollar till bankrullen. Bra bouns och re-loadbonusar Citera
bossbaver Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 jag skulle säga SS, inte så grymt bra trafik på vissa nivåer, men ändå ok, blandat motstånd, endel regualrs, en del fiskar... osså jag då låg rake! Citera
Kape Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 jag skulle säga SS, inte så grymt bra trafik på vissa nivåer, men ändå ok, blandat motstånd, endel regualrs, en del fiskar... osså jag då låg rake! Rake på SnG är väl samma som hos alla andra, d.v.s. 10%? Jag testade lite själv på SvS men hatar verkligen klienten så jag var tvungen att sluta. Citera
Gahlster Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 jag skulle säga SS, inte så grymt bra trafik på vissa nivåer, men ändå ok, blandat motstånd, endel regualrs, en del fiskar... osså jag då låg rake! Att påstå att raken på SvS's SnGs är låg är ju bara fel. Den ligger på 10% av det som går till potten. Så är det som sämst på övriga pokersiter som jag varit inne på om man bortser från vissa undantag för microlimit. Tar man även med i tankarna om att de har lägre rake än de flesta(typ alla?) på CG och inte har några möjligheter att erbjuda varken bonusar eller RB så är det riktigt uselt. Citera
trixxan Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Kan säga att BigChipPoker är en riktigt bra SNG site. Finns 6+1, 10+1 osv.. Tror det hade passat dig, hyffsat lätt mostånd dessutom. Citera
jorp Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Slår du inte Sng-spelarna på Pacific Poker kan du aldrig bli en vinnande spelare NÅGONSTANS Citera
Limpan123 Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Hej, jag spelar på 5$ nivån på pokerstars och gör en ganska bra vinst hela tiden. Har bara spelat i två månader så har ingen erfarenhet av de andra siterna. Hur är motståndet respektive raken på de om man jämför med pokerstars? Är blindsperioderna olika? MVH Linus Citera
Recommended Posts