Gå till innehåll

-18. Hur många delar jag intresset med?


LilleKatt

Recommended Posts

Hej, Jag älskar poker och dess strategi, jag är dock 15. Jag skulle vilja fråga, hur många är det på detta forum som är under arton som också har stort intresse för poker? Under 18 kan man ju inte spela på nätet(Eller visst kan man). Utan det blir live. Hur väljer ni att spela? med kompisarna? kör ni på nätet iaf? Hur ofta spelar ni? Blir det en större hobby vid 18-20? berätta vad som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar hyffsat mycket och tänker inte säga precis hur gammal jag är, men jag är ju inte äldre än vad du är iallafall.

Skolan går väl bättre i de ämnen jag är intresserad av än förut, men sämre i de ämnen jag är totalt ointresserad av.

Kan tillägga att jag spelar NLT€200-NLT€1000 6 max och PLO€200-PLO€400 6 max, samt MTTs med inköp på mellan $50 och $350.

Jag har spelat realmoney i ca 10 månader och bara gjort en insättning på €50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar hyffsat mycket och tänker inte säga precis hur gammal jag är, men jag är ju inte äldre än vad du är iallafall.

Skolan går väl bättre i de ämnen jag är intresserad av än förut, men sämre i de ämnen jag är totalt ointresserad av.

Kan tillägga att jag spelar NLT€200-NLT€1000 6 max och PLO€200-PLO€400 6 max, samt MTTs med inköp på mellan $50 och $350.

Jag har spelat realmoney i ca 10 månader och bara gjort en insättning på €50.

 

Det var höga summor för minderårig :) nåja, man ska inte gnälla om man är vinnande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...