Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Halloj!

Klonkade ett paket till Aruba Classic i natt och tänkte att det kunde va kul å få lite pejl på andra svenskar som ska dit. Jag åker själv, så det vore najs å kanske byta nåt nummer eller så, så man kan hinka nån bärs väl på plats.

Jag reser 30/9 och hem 11/10. STO-LON-NYC-ARU å samma rutt hem.

Hotell: Aruba Blue Village (http://www.arubabluevillage.com)

Hoppas vi blir ett gäng!

/SK

Postad
Jag ska dit.

Hur kommer det sig att du inte ska bo på Radisson?

Ses där :)

Sjukt mycket billigare där jag bor tror jag. :D $83 per natt. Men mitt hotell ligger apnära, så det e lugnt. Kommer väl mest va på radisson ändå gissar jag.

Jepp, vi ses där. Mitt mobilnummer finns ju på eniro, så jag kan lika gärna printa det. 0704-136827. Messa eller slå en pling när det närmarsig, eller om ni ska öla på Södermalm ;)

EDIT: Så apnära var det inte. 2,6km :) Men det funkar ändå. Älska google earth!

/SK

Postad
Ska dit, åker 28e. Flyger Köpenhamn-Amsterdam-Aruba. Ska bo på Radisson.

Samma resa för mig, men jag bor på ett hotell vägg i vägg. Hur fick du plats på Radisson föresten och vad kostade det?

Postad

E det nån som varit där tidigare? Jag undrar om man kan hyra moppe a´la thailand, eller om det e taxi som gäller på en sån här lyxort? I så fall, pris på taxi? Jag har ca 3,6km till Radisson från mitt hotell gångvägen, så cykel eller moppe vore najs. Vidare nån som vet vad som gäller ang. körkort å så till de moppar som hyrs ut? Jag har inget what so ever...

Annars får jag väl göra jobbet själv å kolla upp det :)

/SK

P.S. Fick hem biljetterna idag - tohooo! :D D.S.

Postad
ok. Måste se till å få tag i en cykel då :D $12x2x11=$264 för taxi t/r per dag i elva dagar. $264 kan man ju ha roligare för, lira poker t.ex. ;)

/SK

Lär ju bli svettigt att cykla tre kilometer i den värmen innan turneringen:mrgreen: .

• 4 weeks later...