Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Du, jag och de två andra limit-spelarna i Sverige kan starta ett forum?

:lol:

Tror det är rätt svårt att hitta renodlade limitforum utan du får nog hålla dig till allmäna pokerforum som detta. Limit sektionen på 2+2 kan säkert funka okej, inte varit inne och kikat men de andra sektionerna har rätt bra med action.

Postad

hehe men denna tråden blev det ju fart på så några limitpuritaner verkar det finnas trots allt.

2+2 och DC är de andra forum jag frekventerar, men hade varit kul att surra lite limit på svenska med. Finns ju ett gäng limit spelare på SS men fisken på 1/2-5/10 läser väl knappast forum. (vilket ju är bra egentligen).

Har inget emot NL om det bara inte varit så trist... Är actionskadad från SH-limit...

Postad
Du får väl börja skriva dagbok.....Jag har iaf spelat en del mot dig på SvS o det finns ett par limitspelare till här därifrån.

känner igen dej me demimonde, du är en av de bättre om jag minns rätt. Vet inte det där med dagbok, om intresset är så dåligt för limit som ni säger känns det lite segt att sitta och knåpa med en dagbok som ingen läser