gurravasa Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Det här forumet var ju stendött, finns det något svensk limit-forum med lite aktivitet? Citera
elninjopink Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Du, jag och de två andra limit-spelarna i Sverige kan starta ett forum? Citera
heltok Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 finns en del privata, men de flesta har halvdött när limit-boomen dog. tror stoxpoker är ett bra ställe fortfarande, 2+2 funkar säkert med. orka skriva på engelska. Citera
Chillarn7 Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Du, jag och de två andra limit-spelarna i Sverige kan starta ett forum? Tror det är rätt svårt att hitta renodlade limitforum utan du får nog hålla dig till allmäna pokerforum som detta. Limit sektionen på 2+2 kan säkert funka okej, inte varit inne och kikat men de andra sektionerna har rätt bra med action. Citera
becknish Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Det här forumet var ju stendött, finns det något svensk limit-forum med lite aktivitet? vadå, det här forumet e ju knappast dött. det går ju tydligen till och med att fixa droger genom det. http://pokerforum.nu/forum/nyboerjarfragor/40156-hur-ska-man-halla-sig-skaerpt-2.html Stoxpoker e helt ok, trots att det är mer NL än limit även där. Citera
gurravasa Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 hehe men denna tråden blev det ju fart på så några limitpuritaner verkar det finnas trots allt. 2+2 och DC är de andra forum jag frekventerar, men hade varit kul att surra lite limit på svenska med. Finns ju ett gäng limit spelare på SS men fisken på 1/2-5/10 läser väl knappast forum. (vilket ju är bra egentligen). Har inget emot NL om det bara inte varit så trist... Är actionskadad från SH-limit... Citera
demimonde Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Du får väl börja skriva dagbok.....Jag har iaf spelat en del mot dig på SvS o det finns ett par limitspelare till här därifrån. Citera
gurravasa Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 Du får väl börja skriva dagbok.....Jag har iaf spelat en del mot dig på SvS o det finns ett par limitspelare till här därifrån. känner igen dej me demimonde, du är en av de bättre om jag minns rätt. Vet inte det där med dagbok, om intresset är så dåligt för limit som ni säger känns det lite segt att sitta och knåpa med en dagbok som ingen läser Citera
gurravasa Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 kom igen nu, ett inlägg per dag kan vi väl komma upp i? Citera
LuckyStar5.1 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 kom igen nu, ett inlägg per dag kan vi väl komma upp i? Nej ! Citera
Bafucin Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Du har varit reggad snart ett år och skrivit 0,07 inlägg per dag och klagar över att det är dålig aktivitet på forumet? LOL Citera
Andrew_W Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 kom igen nu, ett inlägg per dag kan vi väl komma upp i? Varför lägger du inte upp en handanalys? Jag antar att även du hamnar i situationer där du är osäker på om ditt beslut var korrekt... Citera
gurravasa Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 Varför lägger du inte upp en handanalys? Jag antar att även du hamnar i situationer där du är osäker på om ditt beslut var korrekt... ok will do! Citera
gurravasa Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Har lagt upp en hand nu men svaren står ju inte direkt som spön i backen.... Citera
Recommended Posts