Hooaah Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Nu är väl inte jag nån nybörjare på poker kanske, även om jag håller mig till de låga/lägsta nivåerna, men dock på detta forum och när det gäller de flesta pokersiter. Angående frågan så undrar jag om någon som har lite koll på pokerstars kan förklara varför jag har 5 dollar när jag endast deltagit i en freeroll? Inte för att det bekommer mig så hemskt mkt, men jag blir lite misstänksam till sånt därav nån anledning, nåt krux e de tamejtusan..(jag placerade mig på 0.35 cent ) Soo...det var det...ingen superviktig fråga men jag blir allvarligt nyfiken på dylika ting. PS: När jag kollar transactions history står det "CREDIT PURCHASE" hänger som sagt inte med i svängarna... Citera
sibadirektör Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Kolla din mail. Pokerstars har säkert satt in $5 till dig så du kan prova att spela med riktiga pengar. Jag har ett konto där som jag ej använder, och har fått ett sådant mail. Du har 5 dagar på dig att spela för dem.. Citera
Hooaah Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Ja jäsiken, vid en närmare granskning...jahaja, trevligt o bränna lite stålar utan o förlora dom då Citera
Recommended Posts