ignat Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 TEXAS HOLD'EM, NO LIMIT: Om det skulle finnas såna här bord, vad skulle den korrekta pre-flop strategin vara? Vad får man höja UTG / UTG+1/ UTG+2 ?? är JJ för dåligt? Vad höjer vi i MP och frammåt om det foldas till oss? En annan fråga om post-flop spelet jag har är, hur aggresivt får man spela? känns som att är det 4-5 pers på floppen är det yp 80% chans att en av dem träffat set, bara vet anär man har monster på floppen? Tacksam för svar. Citera
mr-flow Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 frågan tycker jag blir intressant när du säger vart i hela friden du ska spela 22-manna bord och varför? Som svar på frågan: jag har inget svar. Citera
DrRoland Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Omaha på 10-manna bord är det närmaste man kan komma. Suger hårt. Citera
eurythmech Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 känns som att är det 4-5 pers på floppen är det yp 80% chans att en av dem träffat set ja just det Citera
gdaily Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jag har spelat på 18-mannabord en gång, för att testa hur det var. Det var inte så skoj. Man får AA och KK för sällan, det blir inte direkt slaskigare för att man är många vid bordet. Citera
honest99 Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 TEXAS HOLD'EM, NO LIMIT: Om det skulle finnas såna här bord, vad skulle den korrekta pre-flop strategin vara? Vad får man höja UTG / UTG+1/ UTG+2 ?? är JJ för dåligt? Vad höjer vi i MP och frammåt om det foldas till oss? En annan fråga om post-flop spelet jag har är, hur aggresivt får man spela? känns som att är det 4-5 pers på floppen är det yp 80% chans att en av dem träffat set, bara vet anär man har monster på floppen? Tacksam för svar. Varför inte 23-manna när du ändå är på G... ? Citera
eurythmech Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Varför inte 23-manna när du ändå är på G... ? hur tänkte du nu? Citera
jm_j Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 De har tydligen avskaffat brännkorten i Schweiz... Anyway; 22-manna känns inte så värst intressant (live) med tanke på att det kanske skulle bli 10-20 händer i timman och inte ens jag har tålamod till det utan att ha annat att göra under dötiden mellan händerna. Citera
honest99 Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 hur tänkte du nu? Man borde kanske visa det sista kortet för alla också... Citera
ignat Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Postad 10 September , 2007 Det skulle vara drygaste spelformen med 22 manna bord men variansen skulle gå grovt mycket ner samt spel skulle byggas på siffror mycket mer än reads, vilket är något jag personligen föredrar. ingen site har så stora bord? vore kul att testa Citera
Recommended Posts