Roob Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Några skador? vad för bil? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 $ € £ kr !? kr ofc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 sick rush ante:shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2008 bra att du är tbax imo. En av få väldigt bra och intressant dagböcker tyty:) Har inte följt din dagbok så jag undrar under vilken tidsperiod? En månad bara? Najsnajs hursomhelst! Nej, snarare 2½v. Borde försöka hålla i det antar jag:P Några skador? Nope, inte ett skit. Helt sinnes! $ € £ kr !? Sek:( vad för bil? Peguoet 206 sick rush ante:shock: Tackar, håller med om att det är rätt sick:P Fyfan nu ska jag till jobbet för första ggn på 2v typ. Jobbar mer eller mindre aldrig... Men idag behövde dom hjälp. Skjut mig! Är så jäääääävla trött. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Skämta inte om dödsskjutningar i Södertälje! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Några skador? Min sambo har varit orolig. "Hur gick det med strängen?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Min sambo har varit orolig. "Hur gick det med strängen?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 12 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2008 Skämta inte om dödsskjutningar i Södertälje! Lol, happens alot här i ghettot:) Min sambo har varit orolig. "Hur gick det med strängen?" Okej, låter lite oroväckande att hon ät orolig för MIN sträng:shock: Men den mår fint, även om den ser aningens annorlunda ut nu:p Nu ska jag o damen iväg till Heron o se The day the earth stood still o käka ngt gott på skitrestauranterna där:) Och jag kör! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Mina upphittade 8k på titan har blivit ca 110k.. Gj! Peguoet 206 Roligaste stavningen ever på Peugeot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Lol, happens alot här i ghettot:) Okej, låter lite oroväckande att hon ät orolig för MIN sträng:shock: Men den mår fint, även om den ser aningens annorlunda ut nu:p Nu ska jag o damen iväg till Heron o se The day the earth stood still o käka ngt gott på skitrestauranterna där:) Och jag kör! bajsfilm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2008 Gj! Roligaste stavningen ever på Peugeot Haha jag vet, kände sj att det blev fel.. Men orka leta upp rätt liksom... bajsfilm Nja tkr den var helt ok. Altså kanske inte som film i sig, men den hade sjukt intressanta frågeställningar. Såg även Livet från andra sidan när jag kom hem.. Heter ngt annat på eng. SJUKT BRA FILM! Komedi, fast trots det med en otroligt genomtänkt handlig! SE DEN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 13 December , 2008 Rapport Share Postad 13 December , 2008 Såg även Livet från andra sidan när jag kom hem.. Heter ngt annat på eng. SJUKT BRA FILM! Komedi, fast trots det med en otroligt genomtänkt handlig! SE DEN! Finns den i ok kvalitet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 13 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2008 Finns den i ok kvalitet? Axxo, så ja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Whatup! Thailand den 14/2-13/3!!! Ska bli så sjuuuukt najs:D Åker med i den vevan:D Ska du ta en rikigt semster eller blir det någon semi grind därnere? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Jobba in HUn i Euro GP nu FFS!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 Åker med i den vevan:D Ska du ta en rikigt semster eller blir det någon semi grind därnere? Nej bara semester! Vart ska du någonstans? Jobba in HUn i Euro GP nu FFS!!!! Tråkigt för oss båda med 2a plats:( Sjuuuuuuukt besviken atm.... Kom 2a i 70kgtd på Heypoker just.. hade fisken jag mötte hu AI för vinst med AK vs JJ och AK vs A6 men han klonkade. Är iofs grymt nöjd med 10.5k - 15% till Kraclob:) Kom även 4a på stars $44SH tidigare och har ett par bra chanser på ftp nu oxå Rilmöjlighet finns om ngn är sugen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Ante är tillbaks och stekhet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 Ante är tillbaks och stekhet Alltid stekhet;) men tbx är jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Gj! Roligaste stavningen ever på Peugeot Det krävs inte mycket för att få dig på gott humör va lisa? Gj , wp ante men hur lyckades du plocka 10,5K på en 7K guaranteed ( på heypoker) Stars och jag undrar inte ? Är det mest CG nuförtiden eller turror som gäller? Kör hår duude! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 Det krävs inte mycket för att få dig på gott humör va lisa? Gj , wp ante men hur lyckades du plocka 10,5K på en 7K guaranteed ( på heypoker) Stars och jag undrar inte ? Är det mest CG nuförtiden eller turror som gäller? Kör hår duude! Oj, ska vara 70k gtd:) Nja blandar friskt.. Fast mest cg senaste tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 edit: too late Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 ZzzzZzzz är så trött, men har en turre kvar.. ligger 12/120 i 5050 på ftp. jobba in den o sen sussa sött! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 3/11 i 5050:) 10.5k till 1an Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Bra gjort, både i dom andra och denna. Slår på railen nu. GLGLGL!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 Bra gjort, både i dom andra och denna. Slår på railen nu. GLGLGL!!! tyty! ska fan jobba in den här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts