Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mm mår bra idag, kom just hem från 1h gympass. Idag kördes det överkropp. Brukar mest köra ben och spinning/löpning annars nuförtiden.

 

Igår käkade jag, tjejen och ett par kompisar lite Entrecote, hasselbackspotatis och bernaise:)

Senare på kvällen så kom ett par andra polare upp och kröp ner i soffan.

Kollade big fishoch 30 days of night bra rullar imo!

 

Lyckades senare på natten ådra mig en sexskada:shock: :cry: det är fan inte kul när strängen går av!

 

Nu blir det nog lite CG och sen fotboll.

 

 

Juste lite musik måste man ju kasta in oxå!

http://www.youtube.com/watch?v=uIJdnnn_18E&feature=related

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm mår bra idag, kom just hem från 1h gympass. Idag kördes det överkropp. Brukar mest köra ben och spinning/löpning annars nuförtiden.

 

Igår käkade jag, tjejen och ett par kompisar lite Entrecote, hasselbackspotatis och bernaise:)

Senare på kvällen så kom ett par andra polare upp och kröp ner i soffan.

Kollade big fishoch 30 days of night bra rullar imo!

 

Lyckades senare på natten ådra mig en sexskada:shock: :cry: det är fan inte kul när strängen går av!

 

Nu blir det nog lite CG och sen fotboll.

 

 

Juste lite musik måste man ju kasta in oxå!

http://www.youtube.com/watch?v=uIJdnnn_18E&feature=related

 

ouch! badbeat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm skoja inte, undrar lite hur man går tillväga nu. Gör inte så värst ont, men sex är ju inte att tänka på atm:( Bara att låta det vara lr? Input av ngn som har koll uppskattas!

 

Ring vårdcentralen/sjukvårdsupplysingen i ditt landsting så har de säkert ett rätt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4.5 inköp upp nu på kvällspasset. Var uppe i 7inköp + som mest men tappade med QQ vs AK AI pre och ett par spewiga spel.

Nu blir det sängen. Ska upp och jobba lite imorgon, sen hem, en repa på gymmet och på kvällen blir det nykter utgång:shock: Har match på lördag så håller inte att köra karatestilen.

 

Fick även höra att en bekant gick bort i förrgår. Jävligt trist då han bara var 24. MC-olycka... Känns sjukt trist, känner hans lillebror bättre och han mår iget vidare nu. Är fan mkt folk runt om mig som dör. :(

 

 

Jag är inte säker men jag tror det bara är att låta det vara, har hänt nåra kompisar.. Men som sagt jag är inte säker

 

Ring vårdcentralen/sjukvårdsupplysingen i ditt landsting så har de säkert ett rätt svar.

 

Ty för svaren, ska nog avvakta ett par dagar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puh, heldag det här. Hoppade in och jobbade 8-13 då ngn hade blivit sjuk. Efter det vart det några ärenden på stan och sen gymmet 1tim. Så nu sitter man nytränad och glad här. Skulle iofs nog behöva 1h sömn till...

 

Snart blir det utgång. Blir lugnt då det är match imorgon, men blir nog kul iaf:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste om sånt där för några år sen, har du riktig otur får du långvariga besvär med att skadan återuppstår.

 

Finns ju alltid operation :mrgreen:

 

Men normalt är det bara låta det läka av sig självt, som ManOuchi säger.

 

Tog dom inte bort den där strängen när man föddes? :S

 

Om du är muslim kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog dom inte bort den där strängen när man föddes? :S

Som sagt, är ej muslim.

Läste om sånt där för några år sen, har du riktig otur får du långvariga besvär med att skadan återuppstår.

 

Finns ju alltid operation :mrgreen:

 

Men normalt är det bara låta det läka av sig självt, som ManOuchi säger.

 

 

 

Om du är muslim kanske.

 

Åh det lät ju väldigt hoppfullt mtp hur goodrun 4 life jag är... Operationsbordet nästa! Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Urk, jävla pissmatch idag mot ett standard sörmlandskt bonngäng... Regningt, lerigt, långbollar och 0-1 förlust. Lagom kul. Var riktigt nära att klacka in 1-1 på ett inlägg men deras keeper gjorde en sjuk räddning. Lyckades även sträcka ljumsken med 30sek kvar........... Suck.

 

Nu Blir det lite fotboll på tv och sen in o käka middag med laget. Orkar inte gå ut efter, utan tar mig hemåt och kryper ner i soffan ist!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...