AnteSvante Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Postad 2 September , 2008 jag flippar så jävla kasst.. Låg bra med i en med 40 kvar.. Sen 50-50+50-50+50-50. 12.5% att man lyckas torska de 3 i rad. Orka vinna en ever när det drar ihop sig.
ulaf Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Hur kan man gnälla på tre torskade coinflips när man dessutom nyss träffat en tjej? Otroligt!
AnteSvante Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Postad 2 September , 2008 Hur kan man gnälla på tre torskade coinflips när man dessutom nyss träffat en tjej? Otroligt! Agreed, totally agreed. Muntrade upp mig och nu sitter jag, hon o polaren och lirar gutitar hero III
Ängeln17 Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Hur kan man gnälla på tre torskade coinflips när man dessutom nyss träffat en tjej? Otroligt! Vinna coinflips = EV+ för plånboken. Träffa ny tjej = EV- för plånboken. Rätt enkel mattematik
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Vinna coinflips = EV+ för plånboken. Träffa ny tjej = EV- för plånboken. Rätt enkel mattematik Förlora coinflips = EV- för plånboken. Träffa ny tjej = EV- för plånboken. (Men EV+ i livskvalitet) Rätt enkel mattematik (dvs semigul men lycklig imo)
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Mm mår bra idag, kom just hem från 1h gympass. Idag kördes det överkropp. Brukar mest köra ben och spinning/löpning annars nuförtiden. Igår käkade jag, tjejen och ett par kompisar lite Entrecote, hasselbackspotatis och bernaise:) Senare på kvällen så kom ett par andra polare upp och kröp ner i soffan. Kollade big fishoch 30 days of night bra rullar imo! Lyckades senare på natten ådra mig en sexskada:shock: det är fan inte kul när strängen går av! Nu blir det nog lite CG och sen fotboll. Juste lite musik måste man ju kasta in oxå! http://www.youtube.com/watch?v=uIJdnnn_18E&feature=related
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Grinden slutade 1 inköp upp, och en hel del RB då jag får 60% och 6tablar:) Träning nu!
papiPope Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Grinden slutade 1 inköp upp, och en hel del RB då jag får 60% och 6tablar:) Träning nu! Superdeal eller?
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Superdeal eller? Det tycker jag, hade jag bara vart lite mer motiverad och haft mer tid att supergrinda så kan jag nog få upp emot 70%.
papiPope Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Det tycker jag, hade jag bara vart lite mer motiverad och haft mer tid att supergrinda så kan jag nog få upp emot 70%. Najs! Vad är standard för sajter? Under 30%?
DjLuppy Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Mm mår bra idag, kom just hem från 1h gympass. Idag kördes det överkropp. Brukar mest köra ben och spinning/löpning annars nuförtiden. Igår käkade jag, tjejen och ett par kompisar lite Entrecote, hasselbackspotatis och bernaise:) Senare på kvällen så kom ett par andra polare upp och kröp ner i soffan. Kollade big fishoch 30 days of night bra rullar imo! Lyckades senare på natten ådra mig en sexskada:shock: det är fan inte kul när strängen går av! Nu blir det nog lite CG och sen fotboll. Juste lite musik måste man ju kasta in oxå! http://www.youtube.com/watch?v=uIJdnnn_18E&feature=related ouch! badbeat
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Najs! Vad är standard för sajter? Under 30%? 30% är väl normalt.
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 ouch! badbeat Mm skoja inte, undrar lite hur man går tillväga nu. Gör inte så värst ont, men sex är ju inte att tänka på atm:( Bara att låta det vara lr? Input av ngn som har koll uppskattas!
DjLuppy Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Jag är inte säker men jag tror det bara är att låta det vara, har hänt nåra kompisar.. Men som sagt jag är inte säker
kossan Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Mm skoja inte, undrar lite hur man går tillväga nu. Gör inte så värst ont, men sex är ju inte att tänka på atm:( Bara att låta det vara lr? Input av ngn som har koll uppskattas! Ring vårdcentralen/sjukvårdsupplysingen i ditt landsting så har de säkert ett rätt svar.
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 4.5 inköp upp nu på kvällspasset. Var uppe i 7inköp + som mest men tappade med QQ vs AK AI pre och ett par spewiga spel. Nu blir det sängen. Ska upp och jobba lite imorgon, sen hem, en repa på gymmet och på kvällen blir det nykter utgång:shock: Har match på lördag så håller inte att köra karatestilen. Fick även höra att en bekant gick bort i förrgår. Jävligt trist då han bara var 24. MC-olycka... Känns sjukt trist, känner hans lillebror bättre och han mår iget vidare nu. Är fan mkt folk runt om mig som dör. Jag är inte säker men jag tror det bara är att låta det vara, har hänt nåra kompisar.. Men som sagt jag är inte säker Ring vårdcentralen/sjukvårdsupplysingen i ditt landsting så har de säkert ett rätt svar. Ty för svaren, ska nog avvakta ett par dagar iaf.
papiPope Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Fick även höra att en bekant gick bort i förrgår. Jävligt trist då han bara var 24. MC-olycka... Känns sjukt trist, känner hans lillebror bättre och han mår iget vidare nu. Är fan mkt folk runt om mig som dör. Beklagar verkligen.
ManOuchi Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Har hänt mig också att strängen gått av bara att vänta någon, några veckor så är det lungt
AnteSvante Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Beklagar verkligen. Tack Har hänt mig också att strängen gått av bara att vänta någon, några veckor så är det lungt VECKOR!?!? :shock:
AnteSvante Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Puh, heldag det här. Hoppade in och jobbade 8-13 då ngn hade blivit sjuk. Efter det vart det några ärenden på stan och sen gymmet 1tim. Så nu sitter man nytränad och glad här. Skulle iofs nog behöva 1h sömn till... Snart blir det utgång. Blir lugnt då det är match imorgon, men blir nog kul iaf:)
ulaf Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Tog dom inte bort den där strängen när man föddes?
Dead-Inside Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Läste om sånt där för några år sen, har du riktig otur får du långvariga besvär med att skadan återuppstår. Finns ju alltid operation Men normalt är det bara låta det läka av sig självt, som ManOuchi säger. Tog dom inte bort den där strängen när man föddes? Om du är muslim kanske.
AnteSvante Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Tog dom inte bort den där strängen när man föddes? Som sagt, är ej muslim. Läste om sånt där för några år sen, har du riktig otur får du långvariga besvär med att skadan återuppstår. Finns ju alltid operation Men normalt är det bara låta det läka av sig självt, som ManOuchi säger. Om du är muslim kanske. Åh det lät ju väldigt hoppfullt mtp hur goodrun 4 life jag är... Operationsbordet nästa! Yay!
AnteSvante Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Urk, jävla pissmatch idag mot ett standard sörmlandskt bonngäng... Regningt, lerigt, långbollar och 0-1 förlust. Lagom kul. Var riktigt nära att klacka in 1-1 på ett inlägg men deras keeper gjorde en sjuk räddning. Lyckades även sträcka ljumsken med 30sek kvar........... Suck. Nu Blir det lite fotboll på tv och sen in o käka middag med laget. Orkar inte gå ut efter, utan tar mig hemåt och kryper ner i soffan ist!
AnteSvante Postad 7 September , 2008 Författare Rapport Postad 7 September , 2008 Såja, insattad till WCOOP#6 $530 nlh genom en $22 DS:)
Recommended Posts