laafi Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Livepoker är nöten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Livepoker får man ju bara ont i ryggen av imo, glhf ulaf håller med om det mesta i ditt resonemang ang livs ev. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 GL ulaf med allt. Helt klart en av de bästa MTT DB'na på PF, tycker du fått in en väldigt mkt intressanta och bra HH's...och bra mkt balla poster, där personliga favoriten är amandavardet=) ty, kan inte annat än hålla med Livepoker är nöten Livepoker får man ju bara ont i ryggen av imo, glhf ulaf håller med om det mesta i ditt resonemang ang livs ev. tack pez Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillee Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Har railat antesvante nu i 2 timmar och han springer som en gud nu när det är 10 spelare kvar GLGLGL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Vilken turre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 jobba! Glgl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 50k på stars kroon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kriillee Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Vilken turre? 50K GTD på Stars, HU nu med 980K mot 990K Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Heja!! Edit: Omg han 5xar från knapp... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 han sög... GG ante! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 han sög... GG ante! vettefan om jag ska syna med AQ där mtp hur kass han var. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 vettefan om jag ska syna med AQ där mtp hur kass han var. Går väl inte vika...? Jag har ju iofs börjat bli GTO nu, så lyssna inte på mina turneringsråd längre @ Fabregarp (eller vafan du nu heter), så äger jag sönder ongames turbos och tänker inte be om ursäkt för utdragningarna Tyvärr lovade jag ju i chatten att jag (precis som Ken Lenaard gjorde en gång) skulle äta upp en strumpa om Ante förlorade HUn, så om jag får tag på en kamera kommer bild på förtäringen imorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Går väl inte vika...? Jag har ju iofs börjat bli GTO nu, så lyssna inte på mina turneringsråd längre @ Fabregarp (eller vafan du nu heter), så äger jag sönder ongames turbos och tänker inte be om ursäkt för utdragningarna Tyvärr lovade jag ju i chatten att jag (precis som Ken Lenaard gjorde en gång) skulle äta upp en strumpa om Ante förlorade HUn, så om jag får tag på en kamera kommer bild på förtäringen imorgon! Nja marginellt typ imo. Haha najs najs:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 @ Fabregarp (eller vafan du nu heter), så äger jag sönder ongames turbos och tänker inte be om ursäkt för utdragningarna Det här är jag lite nyfiken på (garpfanboiobv) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Det här är jag lite nyfiken på (garpfanboiobv) haha bara tjöt i starschatten Tydligen hade jag sprungit standardich i ongames söndagsturbos och hittat två 3outare mot honom Coolt av mig imo ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Nja marginellt typ imo.Haha najs najs:D Har du möjlighet att gräva fram HH, så man kan kolla in stacks lite närmare? Som jag kommer ihåg det, så shovar han typ 35BB över din 2,5x-raise från knapp. Nu var han iofs jävligt kass och du hade säkert bra koll på honom (jag såg bara några händer), men tycker fortfarande inte det finns fold med AQ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 AQo 35bb HU. Marginellt?!?!?!?!??!?!?!?!?!? 135bb är marginellt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 AQo 35bb HU. Marginellt?!?!?!?!??!?!?!?!?!? 135bb är marginellt. Väl rutit Punster! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Grattis! Tack m8:) AQo 35bb HU. Marginellt?!?!?!?!??!?!?!?!?!? 135bb är marginellt. Men lol det vet jag väl, saken var bara att han var ruggigt kass och lätt att exploatera. Så kände att jag kunde hitta fold bara för att det var ganska säkert att grinda ner han ist, utan risk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Men lol det vet jag väl, saken var bara att han var ruggigt kass och lätt att exploatera. Så kände att jag kunde hitta fold bara för att det var ganska säkert att grinda ner han ist, utan risk. in before sågen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 In before whine:) Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Vad har du kommit 2a i? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Vad har du kommit 2a i? 150fo på stars för 13,5k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 in before sågen Hehe har inget emot att bli sågad alls:D Så länge ngn försöker hjälpa mig att spela bättre så ska jag vekligen inte whina över det. Och jag synade ju faktiskt(!) In before whine:) Grattis! Tyty sir:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts