Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Jaha, först ut på Veckopotten..... Set vs floppad färg och sen 2par vs set. Hann inte ens spela 10 händer:-(

 

Deppa inte ihop för det mannen!

 

Gå nu ner o köp en påse chips o kryp ner i soffan framför kalla fakta!;-)

 

PS; Undrar hur många kommer vara online på SvS idag efter 20.00 "LOL":lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar på B2B och lite Boss, kan även lira ongame, men har inte spelat där än.

 

Coolt! Även jag har funderingar på att ge mig ut på den internationella scenen snart.

 

Förändrar du ditt spel någonting (typ starthänder, UTG-spel, m.m.) mellan 5-manna och 6-manna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdegen var som alla andra söndagar.. Semitilt på att man aldrig hittar klonken.

 

Kraclob var här o grindade han med.. Sjukt trevligt att ha ngn att diskutera med, heja på och sörja med:-)

 

Spelade ruskigt bra.. Men lyckas fan aldrig.. Om ni fortfarande inte tror att jag är motriggad så fråga Krac!

 

Projekt redbet rullar iaf på som bara den. Är uppe i €4.2k + en herrejävlans massa rb som fint kommer att ticka in i slutet av månaden:-) Känner även att jag börjar bli riktigt bekväm med 100xbb och 6-manna.

 

L8ers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo ppl!

 

Idag så vart det hockey-bockey med gubbgänget på morgonen. Efter det så hämtade jag ut mitt nya körkort på posten:-D

 

Sen blev det ngn film hemmavid och efter det åkte jag upp till hufudstaden vår för en session thaimassage. Väl där så upptäcker jag att tjejen som ska massera mig är en riktig pinga från ryssland. Smal, söt och med en rumpa som får snålvattnet att rinna:-P Otroligt skönt var det iaf, kände mig som en ny männsika efter hon var klar med mig. (New and improved). Och nej för alla er snuskpellar, inget "happy ending". Men blir nog fler besök där iaf. Mår sjukt bra i kroppen efter en massage där.

 

Nu ikväll blir det middag, en film och annat mys, då en dam kommer över.

 

L8ers!

 

 

P.S.

Den 1 mars är det dags för årets hetaste pokergala - Svenska Pokerakademien.

 

250 VIP-gäster ur Sveriges nät- och livepokerelit träffas då för att bland mycket annat diskutera pokerns framtid, lyssna till intressanta föreläsningar och dela ut priser.

 

Klart som fan man fick VIP-inbjudan på posten idag;-) lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt! Även jag har funderingar på att ge mig ut på den internationella scenen snart.

 

Förändrar du ditt spel någonting (typ starthänder, UTG-spel, m.m.) mellan 5-manna och 6-manna?

 

Okej, nu har jag ork.

Tja självklart måste man tighta till sitt spel en liten aning. Men jag har fortfarande inget problem att spela LAG. Nästan enklare där än på svs faktiskt, då folk har blivit bättre och bättre där på senaste tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort att vara VIP! 8-)

 

Haha ja, måste säga att jag är lite smickrad.. Jag är den där personen som alltid hamnar i VIPen utan att ha bett om det. Hells kitchen-VIP, Brasiliens största hiphop-ställe- VIP, sambaskola i brasilien-VIP, pokerakademin-VIP och jag gör aldrig ett skit för att hamna där:-P bara blir så av ngn anledning. Kanske för att jag är så söt:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, Redbet-rullen är uppe i €5 520 och ca €1k rakeback. Sweetah!

 

Har även styrt upp 2st hoodies till mig och Kraclob för pokerkryssningen.

 

Framsida http://infografia.files.wordpress.com/2007/08/idont-ifollow-poster.jpg

 

Baksida https://www.highhanddesigns.com/store/images/products/150_large.jpg

 

+ Kraclob på ena baksidan och AnteSvante på andra! Blir inte svårt att hitta varandra sen iaf:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schyssta tröjor!:-D

 

Se till att få lite sömn nu så att du kan busta mig imorgon, jag vet hur du kommer att vara klädd så säger väl hej om jag stöter på dig.:-P

 

Lycka till!

 

//Kaffedopp

 

Haha jaa, det här sa Kraclob när jag visade dom på webcam:

Kraclob säger:

SWEEEEEETAH

Kraclob säger:

SÅÅÅ SNYYYGT

 

Men tänkte om hela PF-gänget skulle mötas över en öl eller så? Nån som läser här som har koll på Polen-båten?

 

Btw, lär inte kunna sova på ett tag.. somnade 10 i morse o gick upp 5.. Sen träning o 2 timmars sömn efter det.. Sicko människa är vad man är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bustar första spelaren ur turneringen.. Åker jojo efter det.. Blir slowrollad ut ur turneringen av en norrbagge med KK. Jag hade 66.

 

Spelar cash,vinner mkt, har lite motrigg, tiltar lite, gör lite dumma bluffar, mer otur o tiltar lite till. Som mest upp lite över 20k, slutar kanske 1k- tot. Nåja, druckig säker 20-30st redbull-vodka på 2 dagar. Helt död nu, och måste gå på nån premiärgrej uppe i stan.. Orka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...