Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(

AnteSvante

Recommended Posts

Köper hellre av ploregs. Men varför inte köpa av typ AJK eller tomgus? Är väl dessutom jävligt seg struktur som nog gynnar cgspelare som är vana vid att sitta lite djupare. Sen är det nog svårt att hitta några bra regs som är jättesugna på att sälja procent i en 215 freeze.

jo, antar att så är fallet.

Men om nån säljer så köper jag troligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du själv är nog ingen dålig häst.

Vet inte om jag orkar. Om det är värt att sitta uppe hela natten och halva förmiddagen för att sen bubbla finalbordet.

Kör jag går jag för bust eller chippie första timmarna...

Vet att PLO regs som Gordo, Iggymcfly och Gavz har klonkat stort i några av dessa. Men som sagt, man får nog gå ner på PLO200 regs för att dom ska sälja i en så billig mtt.

Länk till kommentar

Vet inte om jag orkar. Om det är värt att sitta uppe hela natten och halva förmiddagen för att sen bubbla finalbordet.

Kör jag går jag för bust eller chippie första timmarna...

Vet att PLO regs som Gordo, Iggymcfly och Gavz har klonkat stort i några av dessa. Men som sagt, man får nog gå ner på PLO200 regs för att dom ska sälja i en så billig mtt.

Lite OT: Hur reglerar du det hela om din stakee går och vinner och sedan får skatta för vinstpengarna?

Länk till kommentar

Att man får sin andel efter skatten är dragen är väl självklart i så fall?

Verkar vettigt, tack för svaret. I praktiken tror jag iofs inte det är så lätt med tanke på alla gråzoner och att skatten kommer först året efter. Det betyder i praktiken att vid 50/50 behåller hästen, om han är svensk, 65% och du får 35%.

När det gäller turrespelare vs cg är min erfarenhet att cg-spelare, med viss erfarenhet av turrar är överlägsna, men det är baserat på att de flesta turrespelarma är så mycket bättre på NLT och suger på PLO.

Länk till kommentar

Jag tror jag har slut på tvättmedel och min största tvätt nånsin börjar om 15 min, hela garderoben typ :S

hur blir det om man tvättar utan tvättmedel, kan nånting explodera?

Har för mig att jag läst nånstans att de säljer tvättmedel i vanliga matvaruaffärer. Kan ha sjukt fel iofs...

Länk till kommentar

PokerStars Game #32442314990: Tournament #200909003, $200+$15 USD Omaha Pot Limit - Level V (30/60) - 2009/09/04 22:06:11 CET [2009/09/04 16:06:11 ET]

Table '200909003 84' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: Ggod (7870 in chips)

Seat 2: gobboboy (6565 in chips)

Seat 3: jean-seb (2245 in chips)

Seat 4: Mateus69 (4890 in chips) is sitting out

Seat 5: odysseus1 (2660 in chips)

Seat 6: paulgees81 (15770 in chips)

paulgees81: posts small blind 30

Ggod: posts big blind 60

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Ggod Ace of SpadesAce of Diamonds2 of Clubs4 of Diamonds

gobboboy: raises 150 to 210