JohanLj Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Köper hellre av ploregs. Men varför inte köpa av typ AJK eller tomgus? Är väl dessutom jävligt seg struktur som nog gynnar cgspelare som är vana vid att sitta lite djupare. Sen är det nog svårt att hitta några bra regs som är jättesugna på att sälja procent i en 215 freeze. jo, antar att så är fallet. Men om nån säljer så köper jag troligtvis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 jo, antar att så är fallet.Men om nån säljer så köper jag troligtvis. Du själv är nog ingen dålig häst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Du själv är nog ingen dålig häst. Vet inte om jag orkar. Om det är värt att sitta uppe hela natten och halva förmiddagen för att sen bubbla finalbordet. Kör jag går jag för bust eller chippie första timmarna... Vet att PLO regs som Gordo, Iggymcfly och Gavz har klonkat stort i några av dessa. Men som sagt, man får nog gå ner på PLO200 regs för att dom ska sälja i en så billig mtt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag ska visa att man kan tura in ett armband i omaha ikväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag har en källare. Haha ska du Fritzla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Vet inte om jag orkar. Om det är värt att sitta uppe hela natten och halva förmiddagen för att sen bubbla finalbordet. Kör jag går jag för bust eller chippie första timmarna... Vet att PLO regs som Gordo, Iggymcfly och Gavz har klonkat stort i några av dessa. Men som sagt, man får nog gå ner på PLO200 regs för att dom ska sälja i en så billig mtt. Lite OT: Hur reglerar du det hela om din stakee går och vinner och sedan får skatta för vinstpengarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Lite OT: Hur reglerar du det hela om din stakee går och vinner och sedan får skatta för vinstpengarna? Att man får sin andel efter skatten är dragen är väl självklart i så fall? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Haha ska du Fritzla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Haha ska du Fritzla? Gillar att det blivit ett verb nu. Fritzla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Gillar att det blivit ett verb nu. Fritzla. Verbalize. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Att man får sin andel efter skatten är dragen är väl självklart i så fall? Verkar vettigt, tack för svaret. I praktiken tror jag iofs inte det är så lätt med tanke på alla gråzoner och att skatten kommer först året efter. Det betyder i praktiken att vid 50/50 behåller hästen, om han är svensk, 65% och du får 35%. När det gäller turrespelare vs cg är min erfarenhet att cg-spelare, med viss erfarenhet av turrar är överlägsna, men det är baserat på att de flesta turrespelarma är så mycket bättre på NLT och suger på PLO. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag tror jag har slut på tvättmedel och min största tvätt nånsin börjar om 15 min, hela garderoben typ hur blir det om man tvättar utan tvättmedel, kan nånting explodera? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag tror jag har slut på tvättmedel och min största tvätt nånsin börjar om 15 min, hela garderoben typ hur blir det om man tvättar utan tvättmedel, kan nånting explodera? Har för mig att jag läst nånstans att de säljer tvättmedel i vanliga matvaruaffärer. Kan ha sjukt fel iofs... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Har för mig att jag läst nånstans att de säljer tvättmedel i vanliga matvaruaffärer. Kan ha sjukt fel iofs... Men lol det är ju flera meter! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag tror jag har slut på tvättmedel och min största tvätt nånsin börjar om 15 min, hela garderoben typ hur blir det om man tvättar utan tvättmedel, kan nånting explodera? HAHA. Tveksamt om det blir rent dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Men lol det är ju flera meter! Ajfan, ja så kan det ju vara i förorten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 HAHA. Tveksamt om det blir rent dock Hitta lite rester och nån har lämnat/glömt kvar ett paket där nere så det ska gå! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ajfan, ja så kan det ju vara i förorten Som nån sa så vet man att man är singel när man storhandlar på seveneleven. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Seveneleven eller ica? spelar ju ingen roll man tar de som e närmast Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 jkk sa det bra. TG lär krossa denna. TG krossar allt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 PokerStars Game #32442314990: Tournament #200909003, $200+$15 USD Omaha Pot Limit - Level V (30/60) - 2009/09/04 22:06:11 CET [2009/09/04 16:06:11 ET] Table '200909003 84' 6-max Seat #5 is the button Seat 1: Ggod (7870 in chips) Seat 2: gobboboy (6565 in chips) Seat 3: jean-seb (2245 in chips) Seat 4: Mateus69 (4890 in chips) is sitting out Seat 5: odysseus1 (2660 in chips) Seat 6: paulgees81 (15770 in chips) paulgees81: posts small blind 30 Ggod: posts big blind 60 *** HOLE CARDS *** Dealt to Ggod gobboboy: raises 150 to 210 jean-seb: folds Mateus69: folds odysseus1: folds paulgees81: raises 480 to 690 Ggod: raises 1590 to 2280 gobboboy: calls 2070 paulgees81: calls 1590 *** FLOP *** paulgees81: checks Ggod: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 ere jimmy fricke? I hope you own him. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 ere jimmy fricke? I hope you own him. Dubblade upp mot honom tidigare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Dubblade upp mot honom tidigare oj. såg att du va bust Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 oj. såg att du va bust Ja, texasåsna som man är stoppade man ju in på den där floppen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts