ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 http://img75.imageshack.us/i/grafaug.jpg/ Augusti, den stora uppåt är wpt-paketet så får hoppas att man kan omvandla till lite cashish Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 http://img75.imageshack.us/i/grafaug.jpg/ Augusti, den stora uppåt är wpt-paketet så får hoppas att man kan omvandla till lite cashish Jobbajobba in plusminus! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Jobbajobba in plusminus! Jobbar jag in wpt blir det mer än så hehehhehehehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Jobbar jag in wpt blir det mer än så hehehhehehehe Aha den var inte inräknad? Eller? Jag är dum, trött och har krämpor i hela kroppen så kopplar långsamt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Ska bli kul att se ulafs film efter grinden :) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Aha den var inte inräknad? Eller? Jag är dum, trött och har krämpor i hela kroppen så kopplar långsamt. Det är den stora uppåtgrejen, räknar man cash är jag back 12k eller vad det är. bara jag itmar i wpt är jag plus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Ska bli kul att se ulafs film efter grinden :) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Det är den stora uppåtgrejen, räknar man cash är jag back 12k eller vad det är. bara jag itmar i wpt är jag plus Ah! Piece of cake. Vilken wpt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Ah! Piece of cake. Vilken wpt? Cypern Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 lol fick just reda på att eisenhower1:s MORFAR sitter på mitt bord i filmen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 sitter i pos på dig Ante i ftp 100 r, ursäkta den syrliga kommentaren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 P.s. Har stål typ jämt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 fan va snäll du låter i filmen :oops: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 osauhdaöbjsfösdhbvökhdbvökbkvöbvkzöbvckbvc VILKEN JÄVLA KVÄLL!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 fan va snäll du låter i filmen :oops: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 borde fan slutat regga när de 3 första flipparna slutade med 4tal för motståndarna men nej nej............................... RAPE ME MORE! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 tack ulaf! får lära mig ngn dag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 så tiltad att jag tryckte sitout i de 3 sista. Är nog fan EV+. Nu ska jag sova och tänka på ngt annat. Ingen poker imorgon det är ett som är säkert. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 "Time ut - minraise, men jag har ju ingenting":lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Såg rätt std ut. Lite tråkigt att det inte blev ngra wierda spots alls bara. Vart nästan lite sugen på att slänga upp en film jag med nu bara för att Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Såg rätt std ut. Lite tråkigt att det inte blev ngra wierda spots alls bara. Vart nästan lite sugen på att slänga upp en film jag med nu bara för att Precis, trist att det inte hände mer. Kör på! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Precis, trist att det inte hände mer. Kör på! Angående filmen var några händer jag tänkte på. Bland annat när du fick A7s 2 gånger irad, varför iso pushar du andra men inte första? Är ju i princip samma stackar det handlar om, någonting jag missat där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Såg stabilt ut. Tight is right! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Snygg knekt på turn Ggod! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts