padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Beror ju på vad man jämför med iofs... men kan väl knappast finnas någon icke-gay människa som skulle tacka nej till att straffa henne. Ska inte spela allan ballan, men tycker inte hon är det minsta attraktiv trots att jag tryckt in muteknappen så hårt att min mus är förstörd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Ska inte spela allan ballan, men tycker inte hon är det minsta attraktiv trots att jag tryckt in muteknappen så hårt att min mus är förstörd +1 skulle hellre möta henne i en octagon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sista videon ljudet i bakgrunden, låter som någon dampar loss på tangentbord? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Är det antesvante eller ulaf i filmerna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Är det antesvante eller ulaf i filmerna? Ulaf obv, hade det varit Ante hade det varit mer wajn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Ulaf obv, hade det varit Ante hade det varit mer wajn Japp det och allmänt äckligt beteende för att citera en viss sork. (Väntar fortfarande på hur han vet hur jag är som person trots att jag aldrig träffat människan. Så bump på det.) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 JÄVLAR 0:30 LOLOL, "Jag skulle säga något men kommer inte ihåg vad det var" Verkar ju efterbliven på riktigt. Hoppas att hon låtsas eller driver med sig själv. 55 sekunder in i klippet droppar hon kommentaren som går in på plats 1 på top-10-listan för dem 10 mest utvecklingsstörda kommentarerna i augusti månad på internet: "Aaaa.... Jag ville bara säga hej och att jag lever och så....mmmm.". Hon verkar inte greppa att man efter närmare 1 minut in i klippet förstått att hon verkligen lever, bra att hon är så övertydlig*suck* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Beror ju på vad man jämför med iofs... men kan väl knappast finnas någon icke-gay människa som skulle tacka nej till att straffa henne. Någon har haft det torrt på slutet.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sista videon ljudet i bakgrunden, låter som någon dampar loss på tangentbord? Haha ja det har du rätt i eller som om någon vevar loss med en vissp som en jävla psyksjuk dåre i bakgrunden. Jävla smaskande med tuggumit oxå, fan! Hissen går nog inte ändå upp där i alla fall. Synd om fanskapet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 gurl got avatar3d Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 signatur3d? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 hahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 *fnizzah* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benes Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Någon har haft det torrt på slutet.. Du måste tyvärr posta bilder på de tjejer som du haft sex som är snyggare än henne för att vi ska tro dig.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Du måste tyvärr posta bilder på de tjejer som du haft sex som är snyggare än henne för att vi ska tro dig.. Tro vad? Ante du borde skaffa autosvar på mobilen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benes Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tro vad? Att du haft sexuellt umgänge med personer som är snyggare än henne... CP:t är ju ingen 10:a på länge vägar men tror många är intresserade av bilder på de tjejer du haft sex med som är snyggare än henne. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Beror ju på vad man jämför med iofs... men kan väl knappast finnas någon icke-gay människa som skulle tacka nej till att straffa henne. Någon har haft det torrt på slutet.. Torben avstängd enligt detta: Torben__ var en gammal avstängd användare jag börjar bli trött på att banna nu. Du måste tyvärr posta bilder på de tjejer som du haft sex som är snyggare än henne för att vi ska tro dig.. Benes regdatum? Tja jo Augusti 2009. Inlägg? 3? 2 i denna tråd. Tro vad? Att du haft sexuellt umgänge med personer som är snyggare än henne... CP:t är ju ingen 10:a på länge vägar men tror många är intresserade av bilder på de tjejer du haft sex med. CIAOOOOOOOOOOOOO BENES (tyckte bara sambandet var för kul för att inte kunna posta har inget emot dig jojje(?)) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benes Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 ? Jag är inte Torben! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Torben avstängd enligt detta: Benes regdatum? Tja jo Augusti 2009. Inlägg? 3? 2 i denna tråd. CIAOOOOOOOOOOOOO BENES (tyckte bara sambandet var för kul för att inte kunna posta har inget emot dig jojje(?)) varför är folk så tråkiga? modsen borde ju ge upp i att banna jojje hela tiden imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Vilket kluster det börjar bli här Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 varför är folk så tråkiga? modsen borde ju ge upp i att banna jojje hela tiden imo Eller hur, lås upp jojje2k =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Jag e me i nya WSOP-avsnittet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Jag e me i nya WSOP-avsnittet Tidpunkt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts